Earl Sweatshirt Doris
» Back to review

Comments:Add a Comment 
guitarded_chuck
January 15th 2015


13451 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

agred but i liked wolf, prob more than goblin i duno i liked both



but like none of it is amaze, tho i love it sort of



FUCK I DUNO WHAT IM EVN DOIN

Gameofmetal
Staff Reviewer
January 15th 2015


10124 Comments

Album Rating: 3.5

Haven't heard bastard. i liked Goblin a lot and what I've heard of Wolf

Digging: Wolves in the Throne Room - Thrice Woven

aok
January 27th 2015


4500 Comments


like it's nothing cause it's nothing bitch

Phlegm
March 17th 2015


7240 Comments


23/3

dimsim3478
March 17th 2015


7627 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

THIS IS HAPPENINGGGGGGGGGGGGGGG

Digging: Ging Nang Boyz - ?

demigod!
March 17th 2015


49220 Comments


hook me up brof

Arcade
Staff Reviewer
March 17th 2015


8410 Comments


damn new album is looking promising

Digging: Zola Jesus - Okovi

Relinquished
March 17th 2015


36330 Comments

Album Rating: 3.5

it'll be better in context

SGGreenman
March 17th 2015


1226 Comments

Album Rating: 3.5

new song is great. video is nightmarish

ShitsofRain
March 17th 2015


7990 Comments


2015 : O

MalleusMaleficarum
March 17th 2015


16145 Comments


i came here to ask if the new earl song is good

MalleusMaleficarum
March 17th 2015


16145 Comments


wat a fuker

HalfManHalfAmazing
March 17th 2015


1839 Comments

Album Rating: 3.5

that beat for Grief is something else hot damn whole song is fire he sounds a lot different tho

EaglesBecomeVultures
March 17th 2015


5494 Comments

Album Rating: 2.5

yo whispers kill yourself

MyCarandMyGuitar
March 17th 2015


2224 Comments

Album Rating: 3.5

my friend: new Earl album at the end of the month

me: sweet, i kinda grew out of Odd Future but I still dig Earl

my friend: lololol that sounded sooo pretentious

Phlegm
March 17th 2015


7240 Comments


p cool nothing mind blowing

MalleusMaleficarum
March 18th 2015


16145 Comments


OF is still doing the whole dark and scary thing?

lol

dimsim3478
March 19th 2015


7627 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

earl's "dark" thing isn't the same as OF's old "i'm gonna rape you and you should kill everyone" shtick. it's also not scary.

demigod!
March 19th 2015


49220 Comments


new song's pretty good. but i kinda miss the style he had on Earl. felt more genuine. even if the rapey murdery stuff was campy as hell, it had such charm.



dimsim3478
March 19th 2015


7627 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

i think young musicians always sound more "genuine" than their older selves, but you gotta agree that earl did a good job of maturing his style on doris. new track is great; hope there's a few really straight verses on the new one, though, and not just this really distorted stuff, as much as i enjoy it.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy