Misery Signals Absent Light
» Back to review

Comments:Add a Comment 
TrantaLocked
March 27th 2014


1638 Comments

Album Rating: 4.5

I hope it comes soon.

MalleusMaleficarum
March 27th 2014


15402 Comments


this band needs to fuck off

Relinquished
March 27th 2014


28777 Comments


not gonna happen

joshieboy12345
April 4th 2014


5377 Comments

Album Rating: 4.0

These guys announced an Aus tour for May, and they spelled Sydney as Sidney.

Fire the tour manager.

Omaha
Staff Reviewer
April 4th 2014


10475 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

no you don't understand they are actually just playing for a dude with the name of Sidney

joshieboy12345
April 4th 2014


5377 Comments

Album Rating: 4.0

A single man mosh.

ChuckyTruant
April 4th 2014


15728 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

my middle name is sidney

Trebor.
Contributing Reviewer
April 4th 2014


51419 Comments

Album Rating: 4.0

mine is junz

Digging: Main Attrakionz - 808s & Dark Grapes III

Relinquished
April 4th 2014


28777 Comments


trebor junz mccormick

TheMoreira
April 6th 2014


7188 Comments

Album Rating: 3.5

Everything Will Rust *heart*

Hopelust
April 6th 2014


1621 Comments

Album Rating: 4.0

Did anyone get this on vinyl? If so, how is it?

Slut
April 6th 2014


4032 Comments


This album *heart*

TheMoreira
April 7th 2014


7188 Comments

Album Rating: 3.5

You slut

Tremz
April 7th 2014


443 Comments


some of your ratings dude, 3.5 for dillinger damn hurts so bad

Slut
April 7th 2014


4032 Comments


Hey themoreira that's a great band

TheMoreira
April 7th 2014


7188 Comments

Album Rating: 3.5

"some of your ratings dude, 3.5 for dillinger damn hurts so bad"



Yeah i also have a 4.5 and two 4s on dillinger stuff as well. I'm going ahead and say you're a Pleb alt just for that reference haha



Cheers Slut. lol slut

fromtheinside
April 7th 2014


20195 Comments

Album Rating: 4.0

born to sharpen knivvvves

Tremz
April 7th 2014


443 Comments


moreirabro!!!!

TheMoreira
April 7th 2014


7188 Comments

Album Rating: 3.5

: D

LordePots
April 7th 2014


15949 Comments

Album Rating: 2.5

well this just randomly came up in my itunes so i guess im listening to it ugh



so far its off to an exceptionally angsty start really diggin the overdramatic violin intro ugh what am i doing with my life this band is the worst

Digging: Ego Ella May - Zero



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy