Gorguts Colored Sands
» Back to review

Comments:Add a Comment 
CaptainDooRight
August 27th 2013



26112 Comments

Album Rating: 3.5

Sweet dude. I don't know about VA except that I handle some work for that state. So cool man, hope you have a blast at that show. You're gonna be stoked. Your first time seeing them?

Digging: Deniro Farrar - The Patriarch II

oltnabrick
August 27th 2013



29282 Comments


Yeah, have you seen them before?

Digging: Ben Frost - A U R O R A

CaptainDooRight
August 27th 2013



26112 Comments

Album Rating: 3.5

Never. I wish. Maybe I'll be able to catch them sometime. From the vids I've seen online it looks like a show worth seeing.

evilford
August 27th 2013



19994 Comments

Album Rating: 4.5

erosion for life [3]

Jotun35
August 27th 2013



57 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah Erosion slays, but it's a different kind of DM than Obscura or Colored Sands (more "traditional"). They are all great in their respective genre.

evilford
September 3rd 2013



19994 Comments

Album Rating: 4.5

best banned

Permabanned
September 3rd 2013



1181 Comments


damn

Eunuch
September 4th 2013



1026 Comments

Album Rating: 2.0

Who else out there thinks this is just "good"? I know Wizard is one of them but I'm surprised with
the unanimous love this is getting.

Solaire
September 4th 2013



810 Comments

Album Rating: 4.5

That is because it is the most noteworthy release since Majesty and Decay, in my opinion.

humandoorstop
October 20th 2013



10 Comments

Album Rating: 3.5

death metal: '...a genre long considered dead...' - nice

so: while the opening track blows my mind every single time, the rest of the album doesn't do shit for me. why??

trainofconsequence
October 20th 2013



1420 Comments


This album kicks ass

Jacquibim
Contributing Reviewer
October 20th 2013



11331 Comments

Album Rating: 4.5

@humandoorstop - 410 comments and someone finally notices what I did

Digging: Howls of Ebb - Vigils of the 3rd Eye

evilford
October 20th 2013



19994 Comments

Album Rating: 4.5

huehue

FearThyEvil9
October 21st 2013



11324 Comments

Album Rating: 4.5

Definitely one of my favorite releases this year.

Solaire
October 21st 2013



810 Comments

Album Rating: 4.5

2013 was a good year for Death Metal.


evilford
October 21st 2013



19994 Comments

Album Rating: 4.5

ain't even over yet

ShadowRemains
October 21st 2013



19423 Comments

Album Rating: 4.0

yeah we got some more shit to come

like obliteration's new record which might end up being aoty personally

evilford
October 21st 2013



19994 Comments

Album Rating: 4.5

would be pretty hard for that to beat this for me but it's gonna rule either way

humandoorstop
October 22nd 2013



10 Comments

Album Rating: 3.5

@Jacquibim: you mean the death metal thing or how i feel about the album?

humandoorstop
October 22nd 2013



10 Comments

Album Rating: 3.5

nevermind, just saw your rating... im a bit slow on the uptake



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy