Zealotry The Charnel Expanse
» Back to review

Comments:Add a Comment 
TrueBlood
July 22nd 2013


1388 Comments


Would be nice if the genre tags were on every page

oltnabrick
July 22nd 2013


35754 Comments


What u mean?

Digging: Bladee and Thaiboy Digital - AvP

SpiritCrusher2
July 22nd 2013


5055 Comments

Album Rating: 4.0

fuck yes, finally a review for this :D



btw Jac, Zealotry shared the review on their Facebook page!!!

BigPleb
July 23rd 2013


48265 Comments


Congrats man, solid review after solid review.

Still haven't heard this, though.

Digging: A Tribe Called Quest - We got it from Here? Thank You 4 Your service

BigPleb
July 23rd 2013


48265 Comments


Don't know if it would be my kinda thing dude.

ViperAces
July 23rd 2013


12561 Comments

Album Rating: 3.5

with that shirt, it is

Keyblade
July 23rd 2013


23578 Comments


Yeaah he's not gonna like it

BigPleb
July 23rd 2013


48265 Comments


Hmm may dig it then, no burp vox?

BigPleb
July 23rd 2013


48265 Comments


Ah, gonna check.

ZealotRoman
July 27th 2013


1 Comments


Thanks a lot, guys! Really appreciate the kind words!

ShadowRemains
July 27th 2013


24277 Comments

Album Rating: 4.0

hey, keep up the good work

Inveigh
July 27th 2013


26073 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

lol how could any dm fan not like the vocals on Nespithe?





album rules, review rules, good times. i definitely hear Dimilich, Gorguts and maybe even Demigod as influences on this

Digging: Diamond Head - Diamond Head

TrueBlood
July 27th 2013


1388 Comments


gotta lee sin

Wizard
July 31st 2013


20057 Comments

Album Rating: 3.5

Liking this quite a bit.

Hawks
July 31st 2013


46534 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah this is awesome.

Digging: In The Woods... - Pure

mindleviticus
July 31st 2013


8883 Comments


fantastic

oltnabrick
July 31st 2013


35754 Comments


Awesome


Wizard
July 31st 2013


20057 Comments

Album Rating: 3.5

I can certainly see the rating go up in time.

ViperAces
July 31st 2013


12561 Comments

Album Rating: 3.5

"gotta lee sin"

?

oltnabrick
July 31st 2013


35754 Comments


Listen



Fuk ur dumb



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy