Misery Signals Absent Light
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Cygnatti
July 15th 2013


25756 Comments

Album Rating: 1.5

it was, but when I died from the last boss, I'll have you know I only cried for 20 minutes

Digging: Darkthrone - Goatlord

Willie
Moderator
July 15th 2013


16310 Comments

Album Rating: 3.0

I've listened to all of their albums and I just can't get into them.

cvlts
July 15th 2013


9163 Comments

Album Rating: 4.0

fair enough

Digging: Old Wounds - The Suffering Spirit

Trebor.
Contributing Reviewer
July 15th 2013


51497 Comments

Album Rating: 4.0

damn

Trebor.
Contributing Reviewer
July 15th 2013


51497 Comments

Album Rating: 4.0

The odd time signature part in The Shallows where that melodic guitar comes in is just like damn

ChuckyTruant
July 15th 2013


15728 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Oh yeah. Tonnes of their b-downs have plenty of quirky timings too, but they flow really well. That's definitely a testament to the bands ability.

Gwyn.
July 15th 2013


15654 Comments


sputnikmusic is too much 4 u cyg ur more fitted 4 weenieshutmusic

Cygnatti
July 15th 2013


25756 Comments

Album Rating: 1.5

ur rong abut me, gywn. I blong en http://xeasycorex.net/ mi trve home

Spec
July 15th 2013


28760 Comments

Album Rating: 4.0

Woo.

Calc
July 15th 2013


12879 Comments


spongebob references itt

Digging: Poloniumcubes - Three

Cygnatti
July 15th 2013


25756 Comments

Album Rating: 1.5

wow I didn't think anyone would get that.

Calc
July 15th 2013


12879 Comments


I'll have you know I stubbed my toe last week (while watering my spice garden) and I only cried for 20 minutes.

FearThyEvil
July 15th 2013


13375 Comments

Album Rating: 4.0

The odd time signature part in The Shallows where that melodic guitar comes in is just like damn



One of my favorite moments of the album.

ViperAces
July 15th 2013


12524 Comments


lol, you have to be elite to hate metalcore? what is this shit

FearThyEvil
July 15th 2013


13375 Comments

Album Rating: 4.0

I'll have you know I stubbed my toe last week (while watering my spice garden) and I only cried for 20 minutes.



superweeniehutjunior

sspedding
July 15th 2013


4889 Comments

Album Rating: 4.0

the opener would probably be one of MS' finest if it was longer than 2 mins.

Digging: Counterparts - Tragedy Will Find Us

CK
July 15th 2013


5996 Comments

Album Rating: 3.0

Will listen / read review later

wacknizzle
July 15th 2013


13951 Comments

Album Rating: 4.0

So much core hate itt ugh

Digging: Whorls - Petrichor

ChuckyTruant
July 15th 2013


15728 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

I know kids are dumb these days

bowlofsoup
July 15th 2013


1074 Comments

Album Rating: 4.5

The odd time signature part in The Shallows where that melodic guitar comes in is just like damn



This part seriously rules. I'm liking this about as much as controller right now.





You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy