Letlive. The Blackest Beautiful
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Owantjaaaa
October 21st 2013


3405 Comments

Album Rating: 2.0

Why do you hurt me

Digging: Sick/Tired - Dissolution

MosesMalone
October 21st 2013


1836 Comments

Album Rating: 3.5

You know it's your fault.

Cygnatti
October 21st 2013


22300 Comments

Album Rating: 1.5

"oh shit, this sounds just like our last album! I know! Lets make the production super shitty! Yeah! That way it won't look like
we're running out of ideas!"

Digging: Jerry Lee Lewis - Live at the Star Club, Hamburg

BigPleb
October 21st 2013


37926 Comments


legit

Digging: Arc Iris - Arc Iris

TenSecondsToThink
October 22nd 2013


1249 Comments

Album Rating: 4.0

forget the hataz cuz somebody loves yaaaaaaaa

Pheromone
October 22nd 2013


3860 Comments

Album Rating: 3.5

Production doesn't annoy me one bit personally but yeah I can see how others dislike it, quite easily so.

Digging: Jeremy Enigk - Return of the Frog Queen

suppatime
October 28th 2013


448 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

this grew on me mad hard. love it now

Owantjaaaa
November 9th 2013


3405 Comments

Album Rating: 2.0

hip-hop tag?
lel

Pheromone
November 9th 2013


3860 Comments

Album Rating: 3.5

Was gonna post the same comment a few minutes back but yeah I'd consider it Minorly Hip Hop.
More soul though granted

Artuma
November 9th 2013


15998 Comments

Album Rating: 2.5

album is ehhh

Digging: Taake - Stridens hus

Pheromone
November 9th 2013


3860 Comments

Album Rating: 3.5

album is yehhh

KSK1
November 9th 2013


4094 Comments


Still haven't even listened to this

Pheromone
November 9th 2013


3860 Comments

Album Rating: 3.5

Do it.

Artuma
November 9th 2013


15998 Comments

Album Rating: 2.5

waste of time

Owantjaaaa
November 9th 2013


3405 Comments

Album Rating: 2.0

listen to jacobi wichita

Pheromone
November 9th 2013


3860 Comments

Album Rating: 3.5

Holy shit Owant they sound great.

Owantjaaaa
November 9th 2013


3405 Comments

Album Rating: 2.0

cool to know you dig them, if you want more;
http://yewny.bandcamp.com/album/too-ep
it's jacobi wichita + bad rabbits

Pheromone
November 9th 2013


3860 Comments

Album Rating: 3.5

yeah, thanks

tcat84
November 10th 2013


888 Comments

Album Rating: 2.5

the production sucks... but so do most of the songs...better production couldn't have saved this

Owantjaaaa
November 10th 2013


3405 Comments

Album Rating: 2.0

I like you



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy