Run the Jewels Run the Jewels
» Back to review

Comments:Add a Comment 
oltnabrick
July 1st 2013



30080 Comments


El-P nd Ghostface Killer Mike

Digging: Hello Kitty Suicide Club - ^_^

Trebor.
Contributing Reviewer
July 1st 2013



49770 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

The hook in Get It sounds like some Streets of Rage shit

Digging: Empire! Empire! (I Was a Lonely Estate) - You Will Eventually Be Forgotten

daIceman
July 1st 2013



389 Comments

Album Rating: 4.5

superb review sobhi!

I prefer C4c over this but still it's fuckin EL-P in his PRIME...GTFO with Yeezus this is the sound of future hip-hop

Digging: Shabazz Palaces - Lese Majesty

JS19
July 1st 2013



4158 Comments

Album Rating: 4.5

Damn. Insane review

Digging: Sadistik - Ultraviolet

greenpiece
July 1st 2013



34 Comments

Album Rating: 5.0

this album is like a 5, maybe a 5 at the very least

Omaha
Staff Reviewer
July 1st 2013



9977 Comments

Album Rating: 4.3 | Sound Off

This is growing off me, I only see myself coming back for Banana Clippers and Sea Legs.

Digging: Deniro Farrar - Rebirth

cagedescending
July 1st 2013



4124 Comments


between a 5 and a 5 for me

Rev
July 1st 2013



9377 Comments

Album Rating: 4.5

Producer gave me a beat, said it's the beat of the year

I said El-P didn't do it so get the fuck outta here

JS19
July 1st 2013



4158 Comments

Album Rating: 4.5

I knew a review for this would make Sputnik explode

cagedescending
July 1st 2013



4124 Comments


keep the beats dirty dusty

Insurrection
Contributing Reviewer
July 1st 2013



20623 Comments

Album Rating: 4.0

those are my favs too omaha but i find it really easy to listen to the whole thing in one sitting

36" chain, no come down and get it are ace also

Digging: Fallujah - The Flesh Prevails

Tyrael
July 1st 2013



20725 Comments

Album Rating: 4.5

ah

Omaha
Staff Reviewer
July 1st 2013



9977 Comments

Album Rating: 4.3 | Sound Off

Actually don't dig 36 Chain much, that beat just isn't my thing at all

Hep Kat
July 1st 2013



14995 Comments

Album Rating: 3.0

lolol

Digging: Merchandise - After The End

Cygnatti
July 1st 2013



21349 Comments

Album Rating: 2.5 | Sound Off

I dunno, my rating for this so somewhere in the range of 1.0 to 5.0 out of 5.

Digging: The Avalanches - Since I Left You

robertsona
Staff Reviewer
July 1st 2013



14983 Comments

Album Rating: 3.9

love the opener

Hep Kat
July 1st 2013



14995 Comments

Album Rating: 3.0

the beats suck, but ya know, keep suckin this dudes dick all u white guyz

Hep Kat
July 1st 2013



14995 Comments

Album Rating: 3.0

the only person im willing to believe legitimately likes this is sobhi, cuz he likes weird shit. the rest of you guys are dickriding sycophants who get all ur new music from sputnik and are completely ignorant of rap culture. word

oltnabrick
July 1st 2013



30080 Comments


im a big Killer Mike fan so duh gotta dig this




and the prince paul feature is great

Hep Kat
July 1st 2013



14995 Comments

Album Rating: 3.0

the rapping is gr8 but the production is shit. oltna dont be a goofy



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy