Attila About That Life
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Spec
June 29th 2013


31320 Comments

Album Rating: 1.5

I'm not arguing with you haha.

Devastator
June 29th 2013


2804 Comments

Album Rating: 1.0

Oh I know Spec it's just they clearly said that drum up controversy.

Spec
June 29th 2013


31320 Comments

Album Rating: 1.5

Yeah before they were all like "yeah lets drink way too much and party it up."



Now they're like "yo you wanna fuck with us lets fight."

Devastator
June 29th 2013


2804 Comments

Album Rating: 1.0

Such a bad album, vocalist comes off as a arrogant dickhead.

KILL
June 29th 2013


77824 Comments


worst band ever not even clownin

bach
June 29th 2013


15046 Comments


KILL knows

tresm87
June 30th 2013


3448 Comments

Album Rating: 3.5

this shit is hilarious

Digging: Bad Omens - Bad Omens

Asmodeuss1990
June 30th 2013


337 Comments


This band is beyond fucking terrible. I shit better music.

Zar
June 30th 2013


8 Comments

Album Rating: 1.5

Terrible band is terrible.

YakNips
June 30th 2013


17960 Comments


Nah, Attila make horrible music.

WBC make horrible people.

Digging: narcia - narcia

TheCollectiveFacade
July 4th 2013


1257 Comments


worst lyrics ever created srsly

pjquinones747
July 4th 2013


820 Comments

Album Rating: 1.5 | Sound Off

Agreed

Digging: The Dear Hunter - Act IV: Rebirth in Reprise

TheCollectiveFacade
July 4th 2013


1257 Comments


they have literally smoked themselves retarded

Spec
July 7th 2013


31320 Comments

Album Rating: 1.5

coked themselves retarded

snerefedsav
July 9th 2013


916 Comments


album is straight garbage but i can't even be mad because it's so amusing

Spec
July 10th 2013


31320 Comments

Album Rating: 1.5

at least they're not surprised about the hate they've been receiving

pjquinones747
July 10th 2013


820 Comments

Album Rating: 1.5 | Sound Off

true

snerefedsav
July 12th 2013


916 Comments


i was in tears after the wbc callout at the end of the ronnie radke song

HypedMerchant
August 16th 2013


419 Comments


this isn't an attempted resurrection, attila ain't about that life

HypedMerchant
August 16th 2013


419 Comments


wow im late but in my defense i forgot this band existed



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy