August Burns Red Rescue and Restore
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Artuma
August 6th 2014


12893 Comments

Album Rating: 4.0

both are great yeah

Digging: Suffocate For Fuck Sake - Blazing Fires and Helicopters on the Fro

Beardog
August 6th 2014


290 Comments

Album Rating: 4.5

This doesn't help...

Koffiiing
August 6th 2014


1127 Comments

Album Rating: 4.0

84 minutes of soilwork v 48 minutes of abr

Artuma
August 6th 2014


12893 Comments

Album Rating: 4.0

considering your ratings, check this def first

FearThyEvil
August 6th 2014


12545 Comments

Album Rating: 4.5

Soilwork new one was great but it's too long of going over the same material.

Beardog
August 7th 2014


290 Comments

Album Rating: 4.5

Koffing has a really strong point, imma get The Living Infinite

Toondude10
August 7th 2014


3928 Comments

Album Rating: 4.5

Well you could get the Foreign and Familiar DVD with this. I did.

Digging: Converge - No Heroes

Beardog
August 7th 2014


290 Comments

Album Rating: 4.5

They're the same price... Now I don't know what to get anymore lol

JeetJeet
August 7th 2014


725 Comments

Album Rating: 3.0

You could just spend your cash on Neon Icon by Riff Raff instead

Beardog
August 7th 2014


290 Comments

Album Rating: 4.5

It's this or The Living Infinite. Nothing else

wacknizzle
August 7th 2014


13191 Comments

Album Rating: 4.0

this

Digging: Dioramic - Supra

Beardog
August 7th 2014


290 Comments

Album Rating: 4.5

Okay more people say this. I will get this with Foreign & Familiar (although I will probably never watch it cause I already did on YouTube)

Artuma
August 7th 2014


12893 Comments

Album Rating: 4.0

get some botch tho

NoSons
August 7th 2014


83 Comments

Album Rating: 3.5

I still like Provision, where Jake starts ranting about how he is sick, that vocal take is perfect.

Beardog
August 8th 2014


290 Comments

Album Rating: 4.5

What's botch? (I'm a noob)

RosaParks
August 8th 2014


14900 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

really? just look them up

Beardog
August 8th 2014


290 Comments

Album Rating: 4.5

Amazon is really damn cheap! I can get 3 albums there for the price of 1.5 album in the Netherlands, guess I'm getting both + something I don't know yet

Emim
August 8th 2014


26621 Comments


Make it something good

Futures
August 8th 2014


10597 Comments


get zao

Digging: Interpol - El Pintor

Emim
August 8th 2014


26621 Comments


I'm digging all the Zao love lately, but damn, rec something else every now and again.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy