August Burns Red Rescue & Restore
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Hopelust
September 24th 2014


1641 Comments


Daryl Palumbo.

adr
September 24th 2014


7444 Comments

Album Rating: 3.0

top comment "matty mullins or jeremy mckinnon"







omg

Digging: Adversarial - Death, Endless Nothing and the Black Knife of...

Beardog
September 24th 2014


711 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah i really don't want that happening

Artuma
September 24th 2014


20233 Comments

Album Rating: 3.5

"Either way it'd be interesting who they get"



most probably not cuz abr fans generally have a shit taste

Digging: Today Is the Day - Sadness Will Prevail

trackbytrackreviews
September 24th 2014


2538 Comments

Album Rating: 4.5

Besides the fact that they like ABR?

chesse13
September 24th 2014


4980 Comments

Album Rating: 3.0

jamie behar [2]



Artuma
September 24th 2014


20233 Comments

Album Rating: 3.5

well yeah abr is one of the better modern core bands out there

chesse13
September 24th 2014


4980 Comments

Album Rating: 3.0

my abr fans think that this is the pinnacle of the genre

Artuma
September 24th 2014


20233 Comments

Album Rating: 3.5

my abr fans don't really even care what genre they are. but they do agree on that they def aren't prog metal

like sputnik once tagged them

chesse13
September 24th 2014


4980 Comments

Album Rating: 3.0

this wasn't tagged prog metal i don't believe that lol. idk i have a couple of friends who just swear that this is the absolute best heavy metal can be-- idk they're so closed minded it's annoying

Artuma
September 24th 2014


20233 Comments

Album Rating: 3.5

"this wasn't tagged prog metal i don't believe that lol."



dude i swear it was

chesse13
September 24th 2014


4980 Comments

Album Rating: 3.0

yep it has 5 votes

Toondude10
September 24th 2014


7375 Comments

Album Rating: 4.5

This is in no way prog metal. Wtf?

Digging: The Dear Hunter - Act IV: Rebirth in Reprise

adr
September 24th 2014


7444 Comments

Album Rating: 3.0

whoa

TalonsOfFire
September 24th 2014


13298 Comments

Album Rating: 3.5

August Burns Red are more technical than most bands in their genre/scene, but they're not prog metal. Is this album as good as their last three, which I found very solid?

Digging: Foals - What Went Down

Insurrection
Contributing Reviewer
September 24th 2014


22989 Comments

Album Rating: 4.0

its almost as good as constellations



a shitload better than leveler

Digging: Fuck the Facts - Desire Will Rot

Toondude10
September 24th 2014


7375 Comments

Album Rating: 4.5

Better than their last three, though many will say Constellations is better, which it's not.

EvoHavok
September 24th 2014


2364 Comments

Album Rating: 4.5

@Talons Definitely check this out!

Digging: Amorphis - Under the Red Cloud

Insurrection
Contributing Reviewer
September 24th 2014


22989 Comments

Album Rating: 4.0

this doesnt have crusades tho

Toondude10
September 24th 2014


7375 Comments

Album Rating: 4.5

But this had Spirit Breaker, Fault Line, Beauty in Tragedy, Animals, Echoes...



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy