August Burns Red Rescue & Restore
» Back to review

Comments:Add a Comment 
joshieboy12345
March 21st 2014


5377 Comments

Album Rating: 4.5

Yep ^

TheMoreira
March 21st 2014


7189 Comments

Album Rating: 3.5

Composure is my fav track as well. I always went nuts over the power invested in the message of that song. Fucking amazing

BigPleb
March 21st 2014


41649 Comments

Album Rating: 2.5

Zzz

Artuma
March 21st 2014


19729 Comments

Album Rating: 3.5

not too big on messengers

Digging: Soda Bomb - Wanna Jam?

BigPleb
March 21st 2014


41649 Comments

Album Rating: 2.5

'Composure' is their best song tbh

Artuma
March 21st 2014


19729 Comments

Album Rating: 3.5

nah a couple of songs off this and constellations are better tbh

BigPleb
March 21st 2014


41649 Comments

Album Rating: 2.5

Maybe Meddler and Backburn hmmm

Artuma
March 21st 2014


19729 Comments

Album Rating: 3.5

crusades, marianas trench, the first step and creative captivity >

bach
March 21st 2014


13967 Comments


hi pleb

Digging: Thou - Heathen

BigPleb
March 21st 2014


41649 Comments

Album Rating: 2.5

Marianas Trench is a goodun yea



hi bachy :]

bach
March 21st 2014


13967 Comments


Its 7:46 am and I'm awake.



this blows

mryrtmrnfoxxxy
March 21st 2014


14485 Comments


i wake up weekdays every day at 5:45 something something ~japandroids lyrics~ NOW WE WORRY ABOUT DYING

Digging: Toadies - Hell Below Stars Above

TheMoreira
March 21st 2014


7189 Comments

Album Rating: 3.5

"Maybe Meddler and Backburn hmmm"



Blackburner is from Messengers pleb

BigPleb
March 21st 2014


41649 Comments

Album Rating: 2.5

damn, its like 11:57 am here.



@Moreira ok :]

Toondude10
March 22nd 2014


6785 Comments

Album Rating: 4.5

Another good song from Messengers

BigPleb
March 22nd 2014


41649 Comments

Album Rating: 2.5

Gonna jam Composure now and re-live dat nostalg.

Toondude10
March 22nd 2014


6785 Comments

Album Rating: 4.5

Still need to jam to Constellations.

BigPleb
March 22nd 2014


41649 Comments

Album Rating: 2.5

Its better than this.

Toondude10
March 22nd 2014


6785 Comments

Album Rating: 4.5

Nah. I listened to the first two track on it and they didn't compare to this.



Not by a long shot. Still though, they were pretty good songs nonetheless.

BigPleb
March 22nd 2014


41649 Comments

Album Rating: 2.5

I feel asleep after 2 tracks, go figure.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy