Boards of Canada Tomorrow's Harvest
» Back to review

Comments:Add a Comment 
YakNips
June 15th 2013


17723 Comments


fish, he's just a troll account

Digging: Michael Formanek - The Distance

anarchistfish
June 15th 2013


24854 Comments


fish, he's just a troll account

no shit?

Hyperion1001
Staff Reviewer
June 16th 2013


19967 Comments


this album is still so good

demigod!
June 16th 2013


47979 Comments

Album Rating: 5.0

yeah its really growing on me somewhere between a 4 and a 4.5





Digging: Giles Corey - Giles Corey

Keyblade
June 16th 2013


22103 Comments

Album Rating: 5.0

right? i'm trying to stay away from it fora while but i keep coming back dammit

Hyperion1001
Staff Reviewer
June 16th 2013


19967 Comments


i might 5

Keyblade
June 16th 2013


22103 Comments

Album Rating: 5.0

sup demi

Brostep
Staff Reviewer
June 16th 2013


4200 Comments


do i get this for $7 or torrent? does anyone know how much money warp gives their artists?

Hyperion1001
Staff Reviewer
June 16th 2013


19967 Comments


download the music buy the physical copy

plus if you buy the physical you get free downloads in FLAC or WAV

demigod!
June 16th 2013


47979 Comments

Album Rating: 5.0

hey key



gonna listen to this again after im done with scrambles

cant get enough of jacquard and cold earth

Keyblade
June 16th 2013


22103 Comments

Album Rating: 5.0

just jammed again man, still a hard 4.725

Gyromania
June 16th 2013


20771 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

robertsona
Emeritus
June 16th 2013


15271 Comments

Album Rating: 2.5

this band frustrates me so much because i -know- there is something really beautiful and nostalgic and totally Me about their aesthetic (sorta like in a way they were doing that "vaporwave" shit before anyone else) but for some reason i just can't get excited by it when i'm listening to it



gimme a few years

Gyromania
June 16th 2013


20771 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

boards of canada definitely have that nostalgic appeal to their music, but i'd say much more so their older albums than this. music has the right is miles ahead of this - even the album this emulates most (campfire headphase) is a lot more grandiose and prettier (dayvan cowboy, peacock tail)



listening to this again now, but this isn't at all what i look for in boc's music.

Keyblade
June 16th 2013


22103 Comments

Album Rating: 5.0

this is more akin to Geo than anything else I think

Gyromania
June 16th 2013


20771 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

really? i think it's more ambient than that

anarchistfish
June 16th 2013


24854 Comments


yeah


honestly this doesn't make me feel like geogaddi did at all

Keyblade
June 16th 2013


22103 Comments

Album Rating: 5.0

it's sorta a hybrid of the two I'd say but I get stronger Geo vibes than TCH ones

anarchistfish
June 16th 2013


24854 Comments


I haven't heard TCH but this certainly doesn't have the elements I loved about Geogaddi. Not many anyway.

Hyperion1001
Staff Reviewer
June 16th 2013


19967 Comments


even the album this emulates most (campfire headphase)


of their entire discog this sounds less like campfire than pretty much anything else



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy