Sigur Ros Kveikur
» Back to review

Comments:Add a Comment 
wacknizzle
October 21st 2013



11909 Comments

Album Rating: 4.5

I never heard Valtari, but my friend has it on vinyl and supposively it's 4XLP's unless I'm mistaken. I figured it'd be pretty boring if it's that long

Digging: Fall of Efrafa - Inle

Polyethylene
October 21st 2013



2955 Comments

Album Rating: 4.5

No it's 2LP

BigPleb
October 21st 2013



28486 Comments


Alright Poly, calm down buddy.

wacknizzle
October 21st 2013



11909 Comments

Album Rating: 4.5

It's cool I wasn't sure, I heard it was pretty long though

Polyethylene
October 22nd 2013



2955 Comments

Album Rating: 4.5

Calm down? Haha wat

demigod!
October 22nd 2013



40970 Comments


yea wtf pleb

so i finally listened to this a few days ago and gotta say i dont remember a damn thing about it

Wadlez
October 22nd 2013



3358 Comments


Actually Demi.. I had a similar experience with this. I was very excited to listen to this due to the acclaim. I jammed it a few
times over the course of the week.. went meh and never revisited.

Digging: Anacrusis - Screams and Whispers

demigod!
October 22nd 2013



40970 Comments


yeah, it's weird cause i loved their other records immediately. oh well, i'll give it a couple more listens but it feels like a 3.5 at best for me.

tommygun
October 22nd 2013



21345 Comments


gotta say i dont remember a damn thing about it


summarised my entire experience with this band

demigod!
October 22nd 2013



40970 Comments


damn, well you should at leas try agaetis again that album is magic

tommygun
October 22nd 2013



21345 Comments


yea will do i've heard the white one and the blue one i think

tommygun
October 22nd 2013



21345 Comments


oh and the beige one

Wadlez
October 22nd 2013



3358 Comments


I have everything through Takk at least a 4. The heights on this never really struck me as comparable to the heights their first
couple of releases reach.

Jacquibim
Contributing Reviewer
October 22nd 2013



11390 Comments

Album Rating: 4.5

Damn you guys are mad.

Digging: Howls of Ebb - Vigils of the 3rd Eye

demigod!
October 22nd 2013



40970 Comments


no but it looks like you r

tommygun
October 22nd 2013



21345 Comments


jac's always mad :D

Jacquibim
Contributing Reviewer
October 22nd 2013



11390 Comments

Album Rating: 4.5

So mad.

oresttt
October 29th 2013



729 Comments


I like this.

DrGonzo1937
October 29th 2013



3359 Comments

Album Rating: 4.5

This album slays. Defo in the top 10 this year.

ShitsofRain
October 29th 2013



4697 Comments


agreed

Digging: Ground Zero - Revolutionary Pekinese Opera, Ver. 1.28



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy