The Dillinger Escape Plan One of Us Is the Killer
» Back to review

Comments:Add a Comment 
BigPleb
October 21st 2013



34066 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

They probably could, but I'm fine with this kinda stuff tbh

Digging: Opeth - Pale Communion

BigPleb
October 21st 2013



34066 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

Yeah for sure, OP is their most accessible so go for that.

Or if you wanna dive in at the deep end go for Calc or IW.

climactic
October 21st 2013



18342 Comments


worth a shot, this is their worst imo

BigPleb
October 21st 2013



34066 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

Probably is, but I'm a clueless fanboy so I love it real hard.

climactic
October 21st 2013



18342 Comments


i still dig it, sounded great live

DrMaximus
October 21st 2013



8913 Comments


@Melanchanted

It's worth a shot.

SnailTRAIL
October 21st 2013



903 Comments


prancer is gud live.. so is when I lost my bet

Gwyn.
October 21st 2013



14896 Comments


not compared to their first three


Calc didn't really have any real experimentation, not much

One of my complains is that it basically all sounds the same

Digging: Grief - Come to Grief

DrMaximus
October 21st 2013



8913 Comments


[2]

climactic
October 21st 2013



18342 Comments


but the album itself gwyn. there really was/is nothing like it

Uranium
October 21st 2013



7050 Comments

Album Rating: 3.0

when i lost my bet m/

BigPleb
October 21st 2013



34066 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

Yeah man fuck, that spastic part in the middle is so intense.

Uranium
October 21st 2013



7050 Comments

Album Rating: 3.0

Sooo good. I definitely can feel the punk rock vibe on that one.

climactic
October 21st 2013



18342 Comments


bet and prancer are best

used to love the t/t but it bores me now

Uranium
October 21st 2013



7050 Comments

Album Rating: 3.0

i prefer mouth of ghosts when it comes to slower dillinger

BigPleb
October 21st 2013



34066 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

Oh man that and dead as history omg

Owantjaaaa
October 21st 2013



3204 Comments

Album Rating: 3.5

I've
made a big
mistake
with
YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Digging: 411 - This Isn't Me

Owantjaaaa
October 21st 2013



3204 Comments

Album Rating: 3.5

tonight

BigPleb
October 21st 2013



34066 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

Dude don't it's like the best song ever, def gonna cry at the outro when I see em.

LilLioness
October 21st 2013



2496 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

Mouth of Ghosts is indeed the bees knees.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy