Streetlight Manifesto The Hands That Thieve
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Lakes.
July 9th 2013



26768 Comments

Album Rating: 4.5

if by tighter you meant more sterile than sure

Digging: BABYMETAL - Babymetal

Lakes.
July 15th 2013



26768 Comments

Album Rating: 4.5

they broke him down is SOTY

demigod!
July 15th 2013



44148 Comments


damn havent heard this since around when it came out

Digging: Failure - Magnified

Trebor.
Contributing Reviewer
July 15th 2013



50088 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

I could never review this, still don't know exactly how I feel

Digging: Tiny Moving Parts - Pleasant Living

DrMaximus
July 15th 2013



9143 Comments


This band is growing off me. : /

FourthReich
July 15th 2013



17426 Comments

Album Rating: 3.0

hmm

Cygnatti
July 15th 2013



21350 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

bill nye is finally growing up, #soproud

demigod!
July 15th 2013



44148 Comments


same here Maxi

esp after getting into btmi!

Kman418
July 15th 2013



10192 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

yeah they're gr9 but they don't have a whole lot of lasting value

btmi however is eternal

Digging: OutKast - Aquemini

demigod!
July 15th 2013



44148 Comments


EGN is still pretty timeless though, imo

Chortles
July 15th 2013



17944 Comments


idk i really liked egn at first but every time i listen it just gets worse and worse

Kman418
July 15th 2013



10192 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

yeah i still really like that album but i don't jam it a whole lot anymore

it's probably the only one i would still listen to now though so idkkk

FourthReich
July 15th 2013



17426 Comments

Album Rating: 3.0

needs more trumpet agreed

demigod!
July 15th 2013



44148 Comments


egn kinda saved my life so it'll always be one of my faves. i rarely listen to it anymore as well but that's the case with most of my absolute hardest 5s


regardless,

Keasbey Nights >>>

Cygnatti
July 15th 2013



21350 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

be moar like btmi and get rid of the horns plz

demigod!
July 15th 2013



44148 Comments


why don't you like the horns? these guys have one of the most talented group of brass and woodwinders in ska punk, and some of their lines are catchy as hell

Cygnatti
July 16th 2013



21350 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

I actually don't. It feels gimmicky as hell.

Lakes.
July 16th 2013



26768 Comments

Album Rating: 4.5

Die.

Lakes.
July 16th 2013



26768 Comments

Album Rating: 4.5

and btmi isn't ska so comparing them to streetlight is dum

Cygnatti
July 16th 2013



21350 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

and btmi isn't ska so comparing them to streetlight is dum
http://www.sputnikmusic.com/forums/image.php?u=430201&dateline=1373415478&type=thumb



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy