Sunny Day Real Estate Diary
» Back to review

Comments:Add a Comment 
hogan900
Contributing Reviewer
April 10th 2013


1870 Comments

Album Rating: 5.0

And I think we can agree that every song is amazing?

DrHouseSchuldiner
April 10th 2013


5643 Comments


Yup i believe so

YoYoMancuso
April 10th 2013


11441 Comments

Album Rating: 4.5

yoyomancuso, I listened to sometimes a bit more, and the guitar got to me.



For me it's Jeremy's screams at the end. I can feel his pain.



"oh ya 48 is fuckin amazing, the drums in particular are incredible"

Yeah William is a drum wizard, and the riff hits me in the feels as well





hogan900
Contributing Reviewer
April 10th 2013


1870 Comments

Album Rating: 5.0

The screams at the end are amazing as well, Jeremy is a really good vocalist. I saw them live in 98 and I will never forget how we all got quiet to hear Jeremy sing in circles. Truley an inspiration.



Disrupt
April 10th 2013


274 Comments


Not for me

hogan900
Contributing Reviewer
April 11th 2013


1870 Comments

Album Rating: 5.0

^And why is that?





Atari
Contributing Reviewer
April 13th 2013


20556 Comments


very good for a 3rd review man i can already see you improving : )

pos

Digging: Pyotr Ilyich Tchaikovsky - Piano Concerto No. 1 in B? Minor

CaptainHadouken
April 13th 2013


1960 Comments

Album Rating: 4.5

Great album

hogan900
Contributing Reviewer
April 14th 2013


1870 Comments

Album Rating: 5.0

Thanks Atari! And I'm still trying to get over my 2nd review which was kinda crappy. And^ totally agree.

wildabeast99
May 12th 2013


11 Comments

Album Rating: 5.0

Mind blowing album, SDRE needs more justice.

hogan900
Contributing Reviewer
May 12th 2013


1870 Comments

Album Rating: 5.0

Definetly^

Thunderkat
March 23rd 2014


579 Comments


Jamming this.

Itishappeningagain
March 25th 2014


320 Comments

Album Rating: 4.0

Digging

Ricochet
April 9th 2014


2373 Comments

Album Rating: 4.5

great album a little samey but its really grown on me

Blankets is just insane

Ricochet
April 9th 2014


2373 Comments

Album Rating: 4.5

great album a little samey but its really grown on me

Blankets is just insane

Ricochet
April 9th 2014


2373 Comments

Album Rating: 4.5

haha oops bad wifi

Ricochet
April 9th 2014


2373 Comments

Album Rating: 4.5

his vocals in 8 remind me of layne staley sometimes lol

blaziiing sun seeets on my baaack

dimsim3478
April 19th 2014


6183 Comments


the new song is fantastic goddamn i dunno if it's just "oh my god this is finally happening" hype but i really love it

https://www.youtube.com/watch?v=g_csX98nqOo

Digging: Ian Christ - Hara Kiri Arcade

MonotoneMop
April 19th 2014


270 Comments

Album Rating: 4.5

Agreed, one of their best. Kinda makes me wish they were still really active. The B-Side was alright too.

hogan900
Contributing Reviewer
April 19th 2014


1870 Comments

Album Rating: 5.0

The new song does not sound at all like them. But it is pretty good actually.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy