Laura Stevenson Wheel
» Back to review

Comments:Add a Comment 
avonbarksdale221
November 19th 2013


8292 Comments

Album Rating: 4.5

A FAITHFUL SERVANT



had a rubbish day today, this record is the perfect comforting sounds

avonbarksdale221
November 19th 2013


8292 Comments

Album Rating: 4.5

Because I won't be merciful

Like what got you first in you throat

I'll be real, real slow

Just like a wheel, turn over

avonbarksdale221
November 19th 2013


8292 Comments

Album Rating: 4.5

the horns in that part omg

Wadlez
November 19th 2013


4831 Comments

Album Rating: 2.5

Horns surrounding me

Keyblade
November 19th 2013


16419 Comments

Album Rating: 4.5

That Faithful Servant part gets me every time ugh



The Wheel is straight out of Sit Resist, would've been perfect on it.

Digging: -

someguest
November 19th 2013


23678 Comments


Genre: American'ta

Digging: Refused - Freedom

someguest
November 19th 2013


23678 Comments


only reason most of you think this is good is because you're virgins

avonbarksdale221
November 19th 2013


8292 Comments

Album Rating: 4.5

L - Dopa into The Wheel, so many feels





Keyblade
November 19th 2013


16419 Comments

Album Rating: 4.5

only reason most of you think this is good is because you're virgins



Or maybe, idk we possibly, perhaps like the music...mayhaps?

Tyrannic
November 19th 2013


3262 Comments


I DIDNT LISTEN TO THIS STILL BAHAHAH YALL FAILED

but im paranoid to dl things and i have four dollars to my name (not a joke)

um...

yea

Aids
December 3rd 2013


24183 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

this is the best album ever

klap
Staff Reviewer
December 3rd 2013


10919 Comments

Album Rating: 4.0

eleonorraaaaa

iswimfast
December 3rd 2013


1380 Comments

Album Rating: 5.0

no but seriously the only reason i love this is because im a virgin

Wadlez
December 3rd 2013


4831 Comments

Album Rating: 2.5

This remains my what am I missing album of the year. Pleasant listen though.

PunchforPunch
December 3rd 2013


6279 Comments

Album Rating: 4.0

hmmmm renee~

demigod!
December 3rd 2013


47050 Comments


pleasant [2]

Gwyn.
December 3rd 2013


15618 Comments


peasant

treeqt.
December 3rd 2013


13949 Comments


PERFECT TEN OUT OF TEN ABSOLUTE FEELSIEST OF ALL LISTENS AGREED

Digging: Carly Rae Jepsen - E MO TION

toxin.
December 3rd 2013


12851 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

she's not asian tho

treeqt.
December 3rd 2013


13949 Comments


ya explain that atheists



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy