Laura Stevenson Wheel
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Keyblade
September 11th 2013


21618 Comments

Album Rating: 4.5

I'd switch Sink, Swim with Journey but agreed hard tommybro

Digging: YG - Still Brazy

tommygun
September 11th 2013


26247 Comments

Album Rating: 5.0

it's dirty laundry bb

treeqt.
September 11th 2013


16513 Comments

Album Rating: 5.0

well yeah the wheel is the best song so that makes no sense I'm sorry but you might have the wrong laura there l 0 l

tommygun
September 11th 2013


26247 Comments

Album Rating: 5.0

ex dee

treeqt.
September 11th 2013


16513 Comments

Album Rating: 5.0

ye but then again im not even joking

Trebor.
Contributing Reviewer
September 11th 2013


53140 Comments

Album Rating: 4.0

the finger picking songs are the best wow she pplayed the when i saw her eowo great

Digging: Penfold - Amateurs and Professionals

tommygun
September 11th 2013


26247 Comments

Album Rating: 5.0

u hi rob?

tommygun
September 11th 2013


26247 Comments

Album Rating: 5.0

i mean i agree they rule holy fuck the move omg

treeqt.
September 11th 2013


16513 Comments

Album Rating: 5.0

the move might actually be the better wheel not gonna lie

Trebor.
Contributing Reviewer
September 11th 2013


53140 Comments

Album Rating: 4.0

r u high? wow very funny joke i lahged and enjoyed it you hould like comment and subcscfibe for more funny humor haha

tommygun
September 11th 2013


26247 Comments

Album Rating: 5.0

that 'leavin it up to youOOOOOOOOOoohohohoOOHH' at 2:28 is ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



transcends

Trebor.
Contributing Reviewer
September 11th 2013


53140 Comments

Album Rating: 4.0

1 like = one ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 4 laura

treeqt.
September 11th 2013


16513 Comments

Album Rating: 5.0

that part in telluride from 0:00 to 3:33

* ________ *

Trebor.
Contributing Reviewer
September 11th 2013


53140 Comments

Album Rating: 4.0

If you don't subscribe this is what you must think about laura



* ________ *

treeqt.
September 11th 2013


16513 Comments

Album Rating: 5.0

ok i have to correct myself the wheel is the goat

Motiv3
September 11th 2013


8963 Comments

Album Rating: 5.0

Julia Holter's new album comes really close but this is still AOTY.

treeqt.
September 11th 2013


16513 Comments

Album Rating: 5.0

no it really doesn't

like not at all

Motiv3
September 11th 2013


8963 Comments

Album Rating: 5.0

Imo it does and that's coming from a huge Laura Stevenson fan.

tommygun
September 11th 2013


26247 Comments

Album Rating: 5.0

julia who

treeqt.
September 11th 2013


16513 Comments

Album Rating: 5.0

ya idk



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy