Kvelertak Meir
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Ecksavie
August 14th 2013


282 Comments

Album Rating: 4.0

Not as good as their first, but still full of ass kicking.

Owantjaaaa
September 23rd 2013


3494 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

http://www.youtube.com/watch?v=bwTrwd8LQlM&feature=youtu.be

cool video

Digging: Les Discrets - Septembre Et Ses Dernières Pensées

r0bbb
October 18th 2013


282 Comments


doesnt come close to their s/t at all sadly imho

Pankar95
December 12th 2013


148 Comments

Album Rating: 4.0

I liked the s/t a lot more. The only songs I find great are the 3 longer ones and the short but sweet Apenbaring. Rest was pretty boring tbh.



Still Nekrokosmos tops even the best material from the debut imo.

sirsargentpepper
February 17th 2014


27 Comments


i have heard a lot of mixed opinions about this. it seems like kind of a hit or miss band lol. it does look cool though ill have to check this out!

zaruyache
June 4th 2014


8677 Comments


Huh. Does RoadRunner take this band's songs off youtube? Because I can't find many of them to actually listen to. This is lame.

Digging: Timbre - Sun & Moon

Uranium
June 4th 2014


7389 Comments


i remember being really, really excited for this. somehow i have still not heard it.

Thibs
June 4th 2014


2125 Comments

Album Rating: 4.0

It's a fucking good time

Digging: Hooded Menace - Gloom Immemorial

tempest--
July 25th 2014


15856 Comments


remember how this kicked ass back in march 2013?

yeah

it still does

Arcade
Contributing Reviewer
July 25th 2014


4711 Comments

Album Rating: 4.5

damn fine album

Digging: Jamie xx - In Colour

Thibs
July 25th 2014


2125 Comments

Album Rating: 4.0

wurd...if you get a chance to see them live, don't miss it

tempest--
July 25th 2014


15856 Comments


i did last september and it was a hell of a time

R6Rider
July 25th 2014


4886 Comments


i remember being really, really excited for this. somehow i have still not heard it.

me too

wurd...if you get a chance to see them live, don't miss it

I missed 'em and still regret it





ChoccyPhilly
August 5th 2014


9798 Comments


Been needing to listen to all of this. Nekrokosmos is such a good song

Digging: Carlos Cipa - All Your Life You Walk

Wolfhorde
August 16th 2014


13804 Comments


Has somebody actually tried the beer collab these guys did with Local Option?

zakalwe
August 16th 2014


10674 Comments

Album Rating: 4.0

Bet it goes down a treat, just like this album.

Band rules.

Digging: David Crosby - If I Could Only Remember My Name

Kris.
August 16th 2014


12633 Comments


best

Kris.
August 16th 2014


12633 Comments


not aso good as modest mouse tho

Kris.
August 16th 2014


12633 Comments


its aaaall nice on ice

alright

Kris.
August 16th 2014


12633 Comments


ALRIGHT



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy