Soilwork The Living Infinite
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Jacquibim
Contributing Reviewer
June 24th 2013


17590 Comments

Album Rating: 3.5

still rules fuk da police

Digging: Carly Rae Jepsen - E MO TION

thespaceforthis
June 24th 2013


518 Comments

Album Rating: 5.0

The album grew on me even more.

Jacquibim
Contributing Reviewer
June 24th 2013


17590 Comments

Album Rating: 3.5

Guy with Cynic song title as his username can't be wrong.

BigPleb
June 24th 2013


42286 Comments


AMazing album.

Jacquibim
Contributing Reviewer
June 24th 2013


17590 Comments

Album Rating: 3.5

agrd omg leb u flipped the image i'm so proud of you!

BigPleb
June 24th 2013


42286 Comments


Took a long time but it was worth it :D

ViperAces
June 24th 2013


12524 Comments

Album Rating: 2.5

lol

Emyay
July 3rd 2013


6156 Comments

Album Rating: 2.0

this album is so bland, yuck

Cygnatti
July 3rd 2013


26570 Comments

Album Rating: 2.0

This bein aoty is silly.

Digging: Elysia Crampton - American Drift

CameoLover
July 3rd 2013


415 Comments


my dad bought this album wtf

he said it was too long and repetitive and we jammed the new Clutch record instead

Artuma
July 3rd 2013


20233 Comments

Album Rating: 4.0

not AOTY but up there for me, i must be silly

Digging: Today Is the Day - Sadness Will Prevail

KILL
July 3rd 2013


74378 Comments

Album Rating: 3.0

>clutch

Titan
July 3rd 2013


9250 Comments


oh damn

CameoLover
July 3rd 2013


415 Comments


as if you don't dig em kill

KILL
July 3rd 2013


74378 Comments

Album Rating: 3.0

i dont theyre lame hans metal rather jam the faux melo m/

CameoLover
July 3rd 2013


415 Comments


hahaha shit!

Headfoot
July 5th 2013


52 Comments


Intro leads off of Tongue sound like sweet ass Sega era chiptunes. Some Sonic shit tight there

Jacquibim
Contributing Reviewer
July 5th 2013


17590 Comments

Album Rating: 3.5

Lol I just put this on and it suddenly got bumped, it's a sign.

XfingTheSullen
July 5th 2013


3158 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Damn. I'm starting to feel really bad about having this at 4.0. But if I lowered this, I'd have to lower every single Soilwork album too. Because this is better.

Artuma
July 5th 2013


20233 Comments

Album Rating: 4.0

lol lowering this from 4.0



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy