Bring Me the Horizon Sempiternal
» Back to review

Comments:Add a Comment 
DrGonzo1937
June 10th 2013


10310 Comments

Album Rating: 3.0

i like the bonus tracks on this



See, I thought the Deathbeds EP was bogging. Thought the vocals on it were terrible.

AmericnZero02
June 15th 2013


3454 Comments

Album Rating: 3.5

The second half of the record is growing on me as well. I might have to bump this eventually.

Digging: Kingdom of Giants - Ground Culture

Azn.
June 15th 2013


5618 Comments

Album Rating: 2.5

pathetically overrated

Azn.
June 15th 2013


5618 Comments

Album Rating: 2.5

yes really



very really

Tyrael
June 15th 2013


20997 Comments

Album Rating: 3.0

nono the hate/love ratio is pretty justified

Azn.
June 15th 2013


5618 Comments

Album Rating: 2.5

that doesn't mean it's not overrated. lol

Azn.
June 15th 2013


5618 Comments

Album Rating: 2.5

meh. personally I think it gets more attention than it deserves

DotEight
June 15th 2013


5668 Comments

Album Rating: 2.0

band still sucks.

merpmerp
June 15th 2013


803 Comments

Album Rating: 4.0

band sucks. album doesn't.

Azn.
June 15th 2013


5618 Comments

Album Rating: 2.5

mehehhehehhh

jmnewcomer18
June 15th 2013


3584 Comments

Album Rating: 3.5

"Can You Feel My Heart" is nowhere near as good as "Hospital For Souls". That song takes a shit on every other track they have released.

J0ckstrapsFTW
June 17th 2013


3668 Comments


FUCK YOUR FAITH

Dodecahedron
June 17th 2013


970 Comments

Album Rating: 2.5

This is pretty good background music, but that's all I like it for.

FearThyEvil
June 17th 2013


13309 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

I think "And The Snakes Start to Sing" is their best song yet or "Sleepwalking".

Trebor.
Contributing Reviewer
June 17th 2013


51437 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

They sell this at Target lol

Digging: Main Attrakionz - 808s & Dark Grapes III

sixdegrees
June 17th 2013


18766 Comments


my mom wouldnt buy it for me cause of all the cuss words

Digging: Goropsy - GOD GAVE ME ONE LIFE AND HE MADE ME UGLY

Gwyn.
June 17th 2013


15618 Comments


completely forgot about this

what did i rate it

sixdegrees
June 17th 2013


18766 Comments


damn

Gwyn.
June 17th 2013


15618 Comments


huh

FourthReich
June 17th 2013


19889 Comments

Album Rating: 3.0

can you feel my heart is still a solid jam although the rest of the album drops off in quality after that imo, barring a few songs

Digging: Made In Heights - Without My Enemy What Would I Do



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy