Bring Me the Horizon Sempiternal
» Back to review

Comments:Add a Comment 
DrGonzo1937
June 10th 2013


10298 Comments

Album Rating: 3.0

Definitely the most overrated album this year.... maybe even ever. haha

NeoSpaz
June 10th 2013


4523 Comments

Album Rating: 3.0

god, when this leaked, everyone freaked the fuck out so much you woulda thought jesus had jumped from the empire state building



wacknizzle
June 10th 2013


13899 Comments


Maybe by casual music fans. A huge step up for the band though.

Digging: Blaze of Perdition - Near Death Revelations

Dodecahedron
June 10th 2013


970 Comments

Album Rating: 2.5

I think Sunbather was more overrated than this.

NeoSpaz
June 10th 2013


4523 Comments

Album Rating: 3.0

pretty sure the new misery signals or letlive will be more overrated than this

tempest--
June 10th 2013


16071 Comments


DrGonzo1937
June 10th 2013



1341 Comments

Report this Post

Album Rating: 3.5

Definitely the most overrated album this year.... maybe even ever. haha

user ratings (773)

3.5
great

NeoSpaz
June 10th 2013


4523 Comments

Album Rating: 3.0

congratulations on your use of the copy paste function!!! :DD

tempest--
June 10th 2013


16071 Comments


ty


bach
June 10th 2013


13914 Comments


leave Lloyd alone.

Digging: Vatican Shadow - Kneel Before Religious Icons

ConcubinaryCode
June 10th 2013


2453 Comments

Album Rating: 3.0

She's my lover

NeoSpaz
June 10th 2013


4523 Comments

Album Rating: 3.0

but i love lloyd

bach
June 10th 2013


13914 Comments


Then stop being mean.

Gwyn.
June 10th 2013


15618 Comments


http://tosh.comedycentral.com/blog/files/2009/05/corcker.jpg

bach
June 10th 2013


13914 Comments


I hope you don't think i was being serious. lol

tempest--
June 10th 2013


16071 Comments


yeah bach actually hates me guys as if you didn't know that

Gwyn.
June 10th 2013


15618 Comments


obviously not but i was like why not lol

Gwyn.
June 10th 2013


15618 Comments


wait when did i rate this


when did i heard this

BigPleb
June 10th 2013


41252 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

This kinda sucks now.

NeoSpaz
June 10th 2013


4523 Comments

Album Rating: 3.0

big happy hating family

Gwyn.
June 10th 2013


15618 Comments


ah yeah i remember now i just rated a 1 cause skele 5'd

maybe i'll check idk



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy