Atoms for Peace Amok
» Back to review

Comments:Add a Comment 
peaks40
April 8th 2013



2720 Comments

Album Rating: 4.5

reverse running omg

tommygun
April 8th 2013



21345 Comments

Album Rating: 3.0

yeah man so good

peaks40
April 8th 2013



2720 Comments

Album Rating: 4.5

before your very eyes... this is ear orgasmic

tommygun
April 8th 2013



21345 Comments

Album Rating: 3.0

yeah another cracking tune

love that bass groove on reverse running dude

gonna listen to this all day n night

peaks40
April 8th 2013



2720 Comments

Album Rating: 4.5

yeah reverse bass groove caught my ear right away

WhiteNoise
April 8th 2013



2872 Comments


Only reason I can't get into this is because the live performances I saw on Youtube were SO damn good, I don't understand how you could do something like that and then decide to not record and album like that...

Digging: Eagulls - Eagulls

tommygun
April 9th 2013



21345 Comments

Album Rating: 3.0

yeah i was expecting this to sound a bit more raw or something cos flea etc but it still sounds like thom fuckin around on a laptop

basically eraser pt 2

i still dig it just not in the way i expected to

demigod!
April 9th 2013



40970 Comments


"thom fuckin around on a laptop"

hmm not sure if want

tommygun
April 9th 2013



21345 Comments

Album Rating: 3.0

did you dig eraser and/or king of limbs?

only on second listen but it sounds to me like a continuation of those ideas so

demigod!
April 9th 2013



40970 Comments


i fuckin love KoL but i havent heard eraser



WhiteNoise
April 9th 2013



2872 Comments


I'll stick with this.. DAT BASS LINE! :D

http://www.youtube.com/watch?v=FmBWLwa8Juk

tommygun
April 9th 2013



21345 Comments

Album Rating: 3.0

watching now

fuckin right on dude

THIS is what i was imagining when i heard thom n flea were working on jams

tommygun
April 9th 2013



21345 Comments

Album Rating: 3.0

omg that groove starting at 1:54

tommygun
April 9th 2013



21345 Comments

Album Rating: 3.0

why isn't this on the album holy shit

WhiteNoise
April 9th 2013



2872 Comments


See! How cool would an album like THAT be!

peaks40
May 2nd 2013



2720 Comments

Album Rating: 4.5

to run amok, run amok, run amokk

Polyethylene
May 3rd 2013



2937 Comments

Album Rating: 3.5

Wanted this to be a classic, still rules though. In that busy angular Thom electronica math rocky kinda way

Cygnatti
May 10th 2013



19946 Comments


"http://www.youtube.com/watch?v=FmBWLwa8Juk"

pretty darn good stuff

Digging: Lo-Fang - Blue Film

Rev
May 19th 2013



9291 Comments

Album Rating: 3.5

man this is growing on me so hard

peaks40
May 19th 2013



2720 Comments

Album Rating: 4.5

^needs moar higher. cmaaaaaannnnnnnnnnnnnn



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy