Omnium Gatherum Beyond
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Vakarian12
June 29th 2013


4065 Comments

Album Rating: 4.0

lots of great tracks

Tyrael
August 7th 2013


21005 Comments


rules

Keyblade
August 7th 2013


20337 Comments

Album Rating: 3.5

Haven't jammed in a while.

Digging: Drake - Views

Tyrael
August 7th 2013


21005 Comments


catchiest melodeath album I've heard so far

the synths in Nightwalkers get me every time

Keyblade
August 7th 2013


20337 Comments

Album Rating: 3.5

Yeah it's catchy af. Could've done with better vocals though.

Durrzo
August 26th 2013


1266 Comments

Album Rating: 4.0

I really wish they had a stronger vocalist, the music is absolutely awesome but the vocals bring the whole thing down. Not enough for me to dislike any of it but still.

Vakarian12
September 22nd 2013


4065 Comments

Album Rating: 4.0

vocals were a lot better in NWS and Redshift.

Thibs
January 22nd 2014


2445 Comments

Album Rating: 3.5

yup the vocals hurt this one

BladeRunner
February 5th 2014


341 Comments

Album Rating: 4.0

Kick ass show last night - these guys opened for DT!



M/

Metalstyles
Staff Reviewer
February 5th 2014


8556 Comments

Album Rating: 2.5

These guys were also supposed to open for Dark Tranquillity when I saw them in November, but for some reason they couldn't make it.



I wasn't disappointed at all though, because because of that Dark Tranquillity played a really long (and superb) set - even stuff from albums such as Projector, Haven, and The Gallery was on the playlist.

BladeRunner
February 6th 2014


341 Comments

Album Rating: 4.0

Sounds like the set Tuesday! Really eclectic blend from almost every record...

Viraemia
February 13th 2014


37 Comments

Album Rating: 4.5

Superb album! Not a single bad track!



Whats wrong with be vocals? I really like the lows to be honest.

Crysis
Emeritus
February 13th 2014


17008 Comments


These guys were great live

Digging: Moonsorrow - Jumalten Aika

BladeRunner
February 14th 2014


341 Comments

Album Rating: 4.0

^^^ Agreed!

BladeRunner
February 14th 2014


341 Comments

Album Rating: 4.0

Kicking myself in the ass for not grabbing the limited edition vinyl at the show...Because of course, it isn't available in the states...



GRRRRRRRR

ZairoN
March 3rd 2015


5 Comments


Music is good, but why does the vocalist sound like he's trying to take a shit?

FrozenVain
September 1st 2015


2857 Comments

Album Rating: 4.0

New 2015 song (skyline) is pretty good. Basic but has a nice main riff.

Shuyin
November 16th 2015


12832 Comments


the unforgiving is so damn good, that main riff

Digging: Ilaria Graziano - Yoko Kanno produce Cyber Bicci

Keyblade
November 16th 2015


20337 Comments

Album Rating: 3.5

yeah. i wanna give this a spin now damn

Nightragerz
February 19th 2016


8 Comments

Album Rating: 2.5

Much overrated. Only average. Didn't enjoy.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy