Light Bearer Silver Tongue
» Back to review

Comments:Add a Comment 
oltnabrick
February 13th 2013



30148 Comments


its too long

Digging: Miyuki - Fellow Citizen

fromtheinside
February 13th 2013



17714 Comments


i still like hope drone as my post metal pack leader for the year thus far

Digging: Fallujah - The Flesh Prevails

Insurrection
Contributing Reviewer
February 13th 2013



20641 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

Wow oltna that was quick

Digging: Fallujah - The Flesh Prevails

Lambda
February 13th 2013



2411 Comments

Album Rating: 2.5 | Sound Off

Yeah the first track is amazing, but overall it's too long.

Digging: Anathema - Judgement

Amebix
February 13th 2013



240 Comments

Album Rating: 4.5

Funny thing is, that some people who say that this here is too long and boring , love the latest borefest of The Swans, a double CD which should have been two 5 minute songs, as the rest is just three chords on repeat for 70 minutes.

But to each his own

fromtheinside
February 13th 2013



17714 Comments


good point.

Lambda
February 13th 2013



2411 Comments

Album Rating: 2.5 | Sound Off

I didn't find The Seer boring in the least.

oltnabrick
February 13th 2013



30148 Comments


What Amebix said

fromtheinside
February 13th 2013



17714 Comments


that's because the seer wasn't boring

oltnabrick
February 13th 2013



30148 Comments


ye it was


LUNACY LUNACY LUNACY

Tyrael
February 13th 2013



20738 Comments


The Seer was also waaaay too long

YankeeDudel
February 13th 2013



9305 Comments


so whose gonna be the first post-post-metal i want some damn progress for fucks sake

Digging: DJ Spooky - Songs Of A Dead Dreamer

Tyrael
February 13th 2013



20738 Comments


Isn't that what *shels' last album was for idk

oltnabrick
February 13th 2013



30148 Comments


im gonna start a post post metal band. we will incorporate elements of shoegaze and future garage.

gonna be so sweet

YankeeDudel
February 13th 2013



9305 Comments


genre tags like future garage and nu metal and neo-psychedelia and anything like that are so riggoddamn stupid because they look so silly when they become OLD

Asdfp277
February 13th 2013



977 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

post-korn

YankeeDudel
February 13th 2013



9305 Comments


yea well korn are true creative pioneers we could use a whole legion of korn level originality right now

Asdfp277
February 13th 2013



977 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

their last was so experimental 5/5 needed more shoegaze tho

pedro70512
February 13th 2013



2414 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

if you're on the fence, read the positive review too.

FearThyEvil
February 14th 2013



12257 Comments

Album Rating: 2.5

Wayyyy to long for it's own good. Could've easily been cut in half.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy