An Arrow To The Knee Getting Over Thunderdome
» Back to review

Comments:Add a Comment 
aqualungcancer
January 13th 2013



573 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

If you think you're "trolling", you're not. They can make whatever the fuck music they want. Go save your shit for BVB and BOTDF. Hop the hell off.

paxman
January 13th 2013



4084 Comments

Album Rating: 1.0

It must be depressing when your purpose in life is to make shitty music that no one likes, being a butthurt little bitch when people express their strong dislike of the garbage that you exude, and posting the same shit on Facebook that thirteen year old girls post. Stop having a chip on your shoulder because your a virgin and you look like you're twelve. Just accept that music is not your milieu, never will be. Just marry your fat blonde friend, suck his dick every night, maybe adopt a couple boys, and live happily ever after with the knowledge that you tried music and failed.

paxman
January 13th 2013



4084 Comments

Album Rating: 1.0

"Rosaparks is a mod humping loser who can't take it when somebody dares to post something he doesn't like. How old are you, you fucking ignoramus loser? Paxman, hop the fuck off, if I ever see you at a show I'm going to beat your ass. Kris, you're a fucking loser too, you can't even touch Tanner."

Lmao, I didn't see this one. Scratch that, why don't you try your hand at comedy because this is so fucking funny. On the off-chance that you will ever have a show (I mean, what kind of fucking idiot would dare let you talentless hacks play at his establishment) with the shitty material you have (or don't have), I would never in my life subject myself to such incompetent musicianship. Also, you beating my ass? Lol you're built like a twelve year old girl. Please come at me, bitch.

ChopSuey
January 13th 2013



2392 Comments

Album Rating: 2.5

ooooooooooooooooooo drama!

sustainthesatan
January 13th 2013



212 Comments


lol worst band name ever

ChopSuey
January 13th 2013



2392 Comments

Album Rating: 2.5

ik I could never get over that band name

aqualungcancer
January 13th 2013



573 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

I will come at you, you Fraiser watching fuck up. This album is two years old. You haven't even heard the new stuff. You can talk your shit, you flaming loser, but I think you can go straight to hell. I'm leaking your number bitch.

paxman
January 13th 2013



4084 Comments

Album Rating: 1.0

Boohoo

paxman
January 13th 2013



4084 Comments

Album Rating: 1.0

Frasier*

paxman
January 13th 2013



4084 Comments

Album Rating: 1.0

Lol you mean from when you were pretending to be a girl? Haha you're so sad and stupid and depressing. My life is so great compared to yours lol

demigod!
January 13th 2013



43872 Comments


i hope you get aqualung cancer

Digging: Black Flag - My War

paxman
January 13th 2013



4084 Comments

Album Rating: 1.0

This album is two years old. You haven't even heard the new stuff.


You better trademark that shit because that's all you ever say.

truekebabpower
January 13th 2013



639 Comments


-Production was sub par.

wait what?! this has production?

ViperAces
January 13th 2013



12376 Comments


theres nothing worse than militant fagcore fanboyism

MuhNamesTyler
January 13th 2013



3700 Comments


omg this sucks

Conorman11
January 13th 2013



538 Comments

Album Rating: 1.0

The dude (aqualung) really doesn't have much on his side. This blows hard.

NathanReece
January 13th 2013



53 Comments

Album Rating: 2.5

Why does it blow?

Conorman11
January 13th 2013



538 Comments

Album Rating: 1.0

Listen to the album before you comment please.

NathanReece
January 13th 2013



53 Comments

Album Rating: 2.5

Heard it. Both Battery Acid and The Dawning. Now, elaborate

Conorman11
January 13th 2013



538 Comments

Album Rating: 1.0

Dude the dawning sounds just awful. The production is just god awful. The riffing is bland and I find the vocals annoying. The drumming isn't terrible though, except at the beginning.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy