Helloween Straight Out of Hell
» Back to review

Comments:Add a Comment 
freedomofspeechnoway
January 9th 2013



407 Comments


Not a bad review, but I think you meant 'thoroughfare'.



Mike08
January 10th 2013



587 Comments


Ace review. Power Metal is a hit and miss genre, (more on the miss side), but I like these guys earlier work. It's not like there is too much 2013 material so I might check this out.

YankeeDudel
January 10th 2013



9290 Comments


Irving... covering all the meh so nobody else has to (^-^)/

Digging: Shape of Broad Minds - Craft of the Lost Art

VermicideReloadead
January 10th 2013



1434 Comments


The earlier work of this band rules as fuck. I don't care too much about this work.

Atari
Contributing Reviewer
January 10th 2013



18591 Comments


what's the best album by this band?

Digging: Somos - Temple of Plenty

Eons
January 10th 2013



396 Comments


Haha Hold Me In Your Arms

NightmareCinema16
January 10th 2013



2016 Comments


From all the earlier comments I saw, I begin to wonder if metal in 2013 is truly starting on a right note.

AutoRock
January 11th 2013



416 Comments


All those fanboy fives xD

Crysler
January 11th 2013



72 Comments


Damn this review doesn't sound too good... but then again, why does the album have 4.3 rating ? lol

omnipanzer
January 11th 2013



21391 Comments


Great review irving.
This is the first one of yours I've read in a while and I think you've gotten better which I didn't think was possible.

Digging: Dead Combo - A bunch of meninos

Irving
Staff Reviewer
January 12th 2013



7011 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

Irving... covering all the meh so nobody else has to (^-^)/

;)

Haha Hold Me In Your Arms

LMAO. Believe it!

This is the first one of yours I've read in a while and I think you've gotten better which I didn't think was possible.

Gee, thanks =) Also - Y U NO READ ME SINCE LONG TIME?!!?!

Digging: Caleb McAlpine - All Things New

Atari
Contributing Reviewer
January 12th 2013



18591 Comments


Glad this was reviewed/featured. It urged me to check them out and keeper of the seven keys rules

MiniatureHorse
January 12th 2013



908 Comments


Hmmm. Should I check it out? I used to love this band a lot.

Irving
Staff Reviewer
January 12th 2013



7011 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

@ MiniatureHorse: It's worth a listen, if only for tracks like "Nabataea", but beyond that I wouldn't expect too much (especially if you're a fan of their older material).

foxxxythnksustnk
January 12th 2013



2132 Comments

Album Rating: 5.0

irving did you like legacy

TrantaLocked
January 13th 2013



1385 Comments


I don't see the album up for sale nor do I see it leaked anywhere.

Irving
Staff Reviewer
January 13th 2013



7011 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

That's because it hasn't been put up on sale or leaked.

kitsch
January 13th 2013



5105 Comments


i keep getting this bullshit

Please do not rate albums before they are released

facupm
January 15th 2013



5573 Comments

Album Rating: 3.0

this sounds so average


Digging: Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf

Irving
Staff Reviewer
January 15th 2013



7011 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

Indeed, sir. Kinda heart-breaking, isn't it?

Also, lol Hold Me In Your Arms.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy