Circle Takes the Square Decompositions: Volume Number One
» Back to review

Comments:Add a Comment 
omnipanzer
December 31st 2012


21814 Comments


Great review, it was a nice read.

POS

DrMaximus
December 31st 2012


12318 Comments


Circle Tastes The Shit

sixdegrees
December 31st 2012


23900 Comments


Circle Takes The Dick

DrMaximus
December 31st 2012


12318 Comments


Clitoris Tastes The Dick

XingKing
January 1st 2013


12150 Comments

Album Rating: 4.5

Circle Takes the Square

Jade
Emeritus
January 1st 2013


10694 Comments


Poop Poops the Poop

XingKing
January 1st 2013


12150 Comments

Album Rating: 4.5

That was very clever. I congratulate you.

Jade
Emeritus
January 1st 2013


10694 Comments


Thank you, Frames Janco.

Nah, i just don't care for this release. I've never really understood the fascination with the group, and the production & vocals kinda kill this album for me.

The last song's great, though

XingKing
January 1st 2013


12150 Comments

Album Rating: 4.5

That's how I feel about As the Roots Undo, but this is fantastic. I understand where you're coming from though

BigPleb
January 2nd 2013


50353 Comments


So, jammed Enter By The Narrow Gates and loved it

DrMaximus
January 2nd 2013


12318 Comments


Yeah, that song is hauntingly beautiful.

ProjectFreak
January 2nd 2013


1856 Comments

Album Rating: 3.5

as my first exposure to this band, i enjoy this

Digging: Anathema - The Optimist

AtavanHalen
January 2nd 2013


17927 Comments

Album Rating: 3.5

jazzbot xtreme

johnnydeking29
January 2nd 2013


11247 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

My av. What?

toxicgarbageisland1
January 2nd 2013


83 Comments


lol wat a beaut

CK
January 3rd 2013


6104 Comments

Album Rating: 4.0

This was actually really good. Gonna be either a 4 or a 4.5



Hey toxicgarbageisland, what's your avatar?

toxicgarbageisland1
January 3rd 2013


83 Comments


its a drawing of a forest from LotR lol

ConsumerOfNut
January 14th 2013


325 Comments


I like this. The cheesiness is just reminiscent to me of a lot of metal and that's pretty okay with me.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy