Animal Collective Centipede Hz
» Back to review

Comments:Add a Comment 
oltnabrick
December 28th 2012


31272 Comments


thought that was you lol

Digging: Akys - Sugelti Juodakmiai

Ethics
December 28th 2012


4112 Comments


impossible to rank animal collective cause most are perfect in their own way but centipede is definitely the fucking shittiest that's all i fucking know and i'll take it to my damn grave

oltnabrick
December 28th 2012


31272 Comments


yeah this isnt good

Ethics
December 28th 2012


4112 Comments


i guess i'll just rank em by what i play most often

spirit
fall be kind
strawberry jam
sung tongs
breezeblock session
danse manatee
feels
here comes the indian
honeycomb/gotham
campfire songs
merriweather post pavilion
centipede hz


Ethics
December 28th 2012


4112 Comments


love feels to death doesn't feel right putting it that low but idk it doesn't flow as well as the ones above it so i guess it's fair


Sleaper
December 28th 2012


3418 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

its not their best but its still 5 worthy lol.
most amazing band ever!

Digging: The Smith Street Band - Throw Me in the River

oltnabrick
December 28th 2012


31272 Comments


ok but no

Ethics
December 28th 2012


4112 Comments


idkkkkkkk toby driver's shit and mark hollis / talk talk / .o.rang tho

Ethics
December 28th 2012


4112 Comments


RADIOHEAD???? lmfaof9asd8*S*S*S*S*S*S* ciickcckkd0-9q249r

Ethics
December 28th 2012


4112 Comments


KATE BUSH

Ethics
December 28th 2012


4112 Comments


idk i consider animal collective probably like #3 on best artists ever to live on earth so yeah props to them and their acid

Ethics
December 28th 2012


4112 Comments


Ireary Ramyu Ramyu 15 Yr Old Druggie Cousin in Acid Heaven

oltnabrick
December 28th 2012


31272 Comments


KATE. BUSH.

Ethics
December 28th 2012


4112 Comments


my love.....

Sleaper
December 28th 2012


3418 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

notttt radiohead.

id put em up there with the most over rated artists of all time haha..

i dunno i just really clicked with this album.
Its weird, spacey and reminds me of indian dancing cobras.

BigPleb
December 28th 2012


37508 Comments


Sucks real hard

Anthracks
December 28th 2012


3774 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

i retain my position that if you don't like this, you don't like anco. this is the quintessential anco album and perfectly encapsulates their sound up to this point

Digging: Ariel Pink - Pom Pom

Ethics
December 28th 2012


4112 Comments


hey u foxxxy poo

Polyethylene
December 28th 2012


3217 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Feels = Merriweather > Strawberry Jam = Centipede Hz = Fall Be Kind > Sung Tongs > the other ones

Digging: Son Lux - At War With Walls And Mazes

Sleaper
December 29th 2012


3418 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

pretty accurate poly.

Just put here comes the indian infront of strawberry jam and is complete,



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy