Pestilence Doctrine
» Back to review

Comments:Add a Comment 
DrHouseSchuldiner
April 22nd 2013


5643 Comments


Its sweet

CK
April 22nd 2013


4928 Comments

Album Rating: 1.0

Actually no, don't listen. This didn't cause any lol of any sort. I typically give a band half a point if they at least made me laugh because I got something out of it, but this was vomit-enducing

Digging: Death - Human

DarkSideOfLucca
April 22nd 2013


3359 Comments


LOL this is my favorite rating

Also death metal is my favorite genre and I.... (braces for verbal abuse)....have never heard this band before

Oh, boy

Cygnatti
April 22nd 2013


21353 Comments


lol 0.0/5, lucky motherfucker, I wish I could do that.

DrHouseSchuldiner
April 22nd 2013


5643 Comments


Damn : (

Cygnatti
April 22nd 2013


21353 Comments


Mr. Hood, in order to give something any rating you want, you'll have to give it a review first.

DarkSideOfLucca
April 22nd 2013


3359 Comments


So I guess I should start with this album?

DrHouseSchuldiner
April 22nd 2013


5643 Comments


Hmmm ...might do a review soon not sure when

DrHouseSchuldiner
April 23rd 2013


5643 Comments


So I guess I should start with this album?
lol no its their worst ever ....start with Consuming Impulse ofc

CK
April 23rd 2013


4928 Comments

Album Rating: 1.0

Consuming Impulse if you are a straight up dm fan, or the debut if you are a death / thrash fan. Both are amazing, but Consuming Impulse is indeed the best

DarkSideOfLucca
April 23rd 2013


3359 Comments


Consuming Impulse it is, oh man I love first listening to 'classics'

pissbore
April 23rd 2013


9935 Comments


yeah consuming rules dude

Mister Twister
August 1st 2013


1666 Comments


I wanna give 0.0 ratings too

Pestiferous
December 8th 2013


1309 Comments


pardon my outlying opinion but this isnt really that bad

like...at all

BigPleb
December 8th 2013


36979 Comments


New one is better than this but still...

Digging: Kayo Dot - Coffins on Io

Pestiferous
December 8th 2013


1309 Comments


dont get me wrong the production is definitely off in this album but it's not too shabby

KILL
December 8th 2013


71957 Comments

Album Rating: 2.0

it int good either

Digging: Exodus - Blood In, Blood Out



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy