Christopher Lee Charlemagne: By the Sword and the Cross
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Polyethylene
December 8th 2012


3156 Comments


Yeah, that death was so lame

P.S. Winona syncs up wonderfully with what I'm currently jamming, well done

Digging: Lucinda Williams - Car Wheels On A Gravel Road

FrozenVain
December 8th 2012


2444 Comments


I like Christopher Lee. He is cool.

...and good review, pos

FrozenVain
December 8th 2012


2444 Comments


I preferred Gimli's dwarven big band tbh. [2]

dante1991
December 8th 2012


550 Comments


The hoppoman returns! Haven't heard this, guess it's not really worth it then?

zaruyache
December 8th 2012


6840 Comments


This is a thing? Holy shit. Hail the white wizard.

Digging: Ardour Loom - Demo

Fieryfenderz
December 8th 2012


1457 Comments


"These help to advance the plot of his life, by musically they are a total waste of space."

Trebor.
Contributing Reviewer
December 8th 2012


50500 Comments


You can't just introduce a villain in the third movie with no mention of him prior or any backstory or anything, god Lucas is such an idiot

Emim
December 8th 2012


26646 Comments


vader is the best sith

no contest

Trebor.
Contributing Reviewer
December 8th 2012


50500 Comments


Vader and the Emperor are the only sith

Emim
December 8th 2012


26646 Comments


maul was easily the worst. grievous wasn't a sith. dooku was decent cause christopher lee

Emim
December 8th 2012


26646 Comments


but yeah, emperor and vader are the only acceptable answers

Emim
December 8th 2012


26646 Comments


but he was a more interesting character than OMG HE HAS ADUAL LIGHTSABER AND FLIPS AND SHIT

Emim
December 8th 2012


26646 Comments


you fucked up

Emim
December 8th 2012


26646 Comments


Oh wtf andcas christopher is dooku. Maul killed qui-gon it's Peter Serafinowicz we should be thanking for taht


pretty sure he knows that

I'm just saying he sucked but then again the whole movie sucked.


definitely, but i enjoy neeson

menawati
Contributing Reviewer
December 8th 2012


16056 Comments


im guessing most people seen this already but worth posting just in case

darth maul, entertaining stuff

http://www.youtube.com/watch?v=wbDdngVxqOc

Digging: Lo-Pan - Colossus

demigod!
December 8th 2012


44713 Comments


I liked Dooku too, he was well acted and served his purpose


better than fucking maul

Digging: Weezer - Everything Will Be Alright in the End

theacademy
Staff Reviewer
December 8th 2012


28630 Comments


noob obi-wan

Digging: Jessie Ware - Tough Love

Emim
December 8th 2012


26646 Comments


all the star wars villains get half-assed deaths. really the only decent fight was between obi and pussy vader and that has no suspense because it's a goddamn prequel

menawati
Contributing Reviewer
December 8th 2012


16056 Comments


went on far too long tho that fight

Emim
December 8th 2012


26646 Comments


idk i enjoyed the actual fight (some insane choreography), but yeah, this: "it was the dialogue before and after the fight that killed the tension."




You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy