Nicki Minaj Pink Friday: Roman Reloaded – The Re-Up
» Back to review

Comments:Add a Comment 
breakingthefragile
November 28th 2012


2994 Comments

Album Rating: 3.0

High School is a standout track on the EP. It's a throwback to her more reserved style before Pink Friday.

Digging: The UN - UN Or U Out

Tyrael
November 28th 2012


20989 Comments


Alex please

I hope to god you're joking

mindleviticus
November 28th 2012


8511 Comments


are you guys actually serious, c'mon it's nicki minaj

robertsona
Staff Reviewer
November 28th 2012


15094 Comments


actually yeah high school is good too

man i really like this release

va va voom is boring/generic and the hook from hell yeah is awful but the rest is really good

Shiduba
November 28th 2012


424 Comments

Album Rating: 1.0

I heard a Nicki Minaj song on the radio once (I didn't want to listen to the radio so it's not my

fault) and I was pissed off at its perfect awfulness for two whole months, wondering how anyone is

capable of enjoying her music. I still don't get it, and I hope I never have to experience it again.

I can tolerate most radio shit but Nicki just gets on my nerves so fucking much.

robertsona
Staff Reviewer
November 28th 2012


15094 Comments


"perfect awfulness" describes nicki minaj pretty well i think

MiniatureHorse
November 28th 2012


908 Comments


Ugh

breakingthefragile
November 28th 2012


2994 Comments

Album Rating: 3.0

You guys are really over-hating stuff like this, as I pretty much expected you would. It's good hip

hop, nothing amazing, and definitely nothing with that much integrity, but it's decent stuff. It's

really animated and colorful music, which is a welcome break from the cardboard personalities of most

males in the modern rap scene. Also, Minaj may be no diva, but she can definitely flawlessly alternate

between hip hop and pop music that has a much needed aggressive edge.

robertsona
Staff Reviewer
November 28th 2012


15094 Comments


i think she's hilarious--especially i'm legit and i endorse these strippers

some people probably think her weirdness is put-on (although i find that it would be hard to back this up except for "i don't like it!") but i think it's fun and i also think the beats are actually sorta awesome in a trashy way, although sometimes they're quite pretty ("freedom", "champion", "save me")

i get not liking her--totally get that--but i have a genuine moral obligation to call andcas out on his bizarre hateful shit

MiniatureHorse
November 28th 2012


908 Comments


I don't know. I just can't dig into her stuff.

robertsona
Staff Reviewer
November 28th 2012


15094 Comments


it's all good man she's pretty abrasive and love-it-or-hate-it

as long as you don't arbitrarily chain your dislike of her music to some moral imperative or that she MUST be an awful "slut" because her music sucks we're all good

MiniatureHorse
November 28th 2012


908 Comments


Hahaha, nah. I just don't like her music, that's all.

DirEnRefused
November 28th 2012


2319 Comments


Contributors: Forced contrarianism. Stay edgy, kids.

demigod!
November 28th 2012


47045 Comments


god this bitch is ugly
and her lyrics are even uglier

demigod!
November 28th 2012


47045 Comments


stupid shit
stupid shit
stupid shit
stupid shit

tommygun
November 28th 2012


25670 Comments


sweet

Cygnatti
November 28th 2012


24955 Comments


"It's good hip hop, nothing amazing, and definitely nothing with that much integrity, but it's
decent stuff... which is a welcome break from the cardboard personalities of most males
in the modern rap scene. Also, Minaj may be no diva,"

I'm gonna let you think about that one, breaking.

Also, I'm really hoping you mean mainstream modern rap scene because pretty much all of them are
crapshit as well.

Digging: katie dey - asdfasdf

robertsona
Staff Reviewer
November 28th 2012


15094 Comments


he's right i'd say

Cygnatti
November 28th 2012


24955 Comments


andcas, it's like you go out of your way to search negative things about artists to justify your hatred of them

DirEnRefused
November 28th 2012


2319 Comments


Yeah. I don't give the slightest fuck about her persona or whatever else. I just think the music's
terrible.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy