I Am Abomination Let The Future Tell The Truth
» Back to review

Comments:Add a Comment 
bloc
November 28th 2012


38070 Comments


Hey the bloc tree is back!

'Tis the season ;)

The guitar work is extremely technical but isn't memorable.

Actually, I think this music is much more memorable than most in this band's class.

Digging: Edan - Beauty and the Beat

Calc
November 28th 2012


15037 Comments

Album Rating: 3.5

^ i think its a lot more novel, which gives way to memorable but they are doomed to be that band that people say "oh yeah i forgot about those guys they're pretty cool"

bloc
November 28th 2012


38070 Comments


I have a feeling I'll be saying the same thing in a couple of months haha

Calc
November 28th 2012


15037 Comments

Album Rating: 3.5

mmm hmmm lol

sspedding
November 29th 2012


5044 Comments

Album Rating: 2.5

feature review wow

foxblood
November 29th 2012


6821 Comments


is this actually good, i have a feeling that's an incredibly bloated average

Digging: Elvis Presley - A Date With Elvis

Pebster49
November 29th 2012


3002 Comments


Only one way to find out, is to listen to it.

MiniatureHorse
November 29th 2012


908 Comments

Album Rating: 3.0

Nice record and nice review. Pos'd, brah

Spec
November 29th 2012


31846 Comments

Album Rating: 3.0

Interesting. Nice review btw.

AtomicWaste
Moderator
November 29th 2012


2573 Comments


Wow, a 4 from Bloc and a pretty positive review from Calc?

I'll have to check this out. I haven't read the review in full yet, but I will probably sometime today (started this morning, kinda have my attention split right now).

Digging: Touche Amore - Stage Four

MuhNamesTyler
November 29th 2012


5726 Comments


Awesome review Pos'd.

I remember liking an EP they did awhile back so I'll def have to pick this up

FrozenVain
November 29th 2012


2887 Comments

Album Rating: 3.5

Put on your cap and your boots

WE'RE GONNA BUILD THIS CITY!!

Digging: Cornelius - Fantasma

Atari
Staff Reviewer
November 29th 2012


21906 Comments


grats on the feature calc. i still need to check them out

Digging: Taking Back Sunday - Tidal Wave

captahab
November 29th 2012


17 Comments

Album Rating: 4.0

Voice is grittier/less 'pop' now. Also vocal melodies seem to vary a lot more than To Our Forefathers.

Guitars/Drums are excellent. Really good listen.

Phideaux
November 29th 2012


1659 Comments


Pretty decent so far. If anyone's interested here's "To Rebuild"

http://www.youtube.com/watch?v=eTrBzvGmtBU

DotEight
November 29th 2012


5701 Comments

Album Rating: 2.5

I really dont like this band, but nice review.

Calc
November 29th 2012


15037 Comments

Album Rating: 3.5

thanks everybody again lol my favorite is def One False Step, what he does with his voice at about 1:55 sounds fucking awesome why he didnt do it more often is so weird.



http://www.youtube.com/watch?v=FBVaecUycfg

sniper
November 29th 2012


19075 Comments


stopped reading at p!atd reference but i'm sure it was a good review, have a pos.

Calc
November 29th 2012


15037 Comments

Album Rating: 3.5

awww come on man it was a numbers reference lol, but thanks.

Raz0rGrind23
November 29th 2012


439 Comments

Album Rating: 2.5

Great write up! Going to check this out. Pos.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy