Deftones Koi No Yokan
» Back to review

Comments:Add a Comment 
sixdegrees
November 30th 2012


23868 Comments


well, next to deftones u mean

Digging: Interaccion - Extension de los significados

Gwyn.
November 30th 2012


16981 Comments


@Drfaggot
I killed them so never.

@Jacquibim

you scared yet?

8bit
November 30th 2012


3316 Comments


You know what, this album isn't a 5 for me. The hype killed it a little.

demigod!
November 30th 2012


49167 Comments

Album Rating: 3.0

yeah dude fuck rush and camel n shit best prog group ever 6/5





Digging: Big Black - Songs About Fucking

Chortles
November 30th 2012


20280 Comments


lol u say that but i bet u haven't even listened to btbam

Digging: DJ Metatron - U'll Be The King of the Stars

MeatSalad
November 30th 2012


16942 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

awe man Im gonna go 5 all of their albums now

sixdegrees
November 30th 2012


23868 Comments


pls teach us the ways of true metal

demigod!
November 30th 2012


49167 Comments

Album Rating: 3.0

me? nah i dig btbam

Chortles
November 30th 2012


20280 Comments


tehe trve prog

MeatSalad
November 30th 2012


16942 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

btbam is the only true prog

Gwyn.
November 30th 2012


16981 Comments


tr00 prog metalz is wat it is u dun like it u a bitch

Chortles
November 30th 2012


20280 Comments


speaking of trve prog jamming jammin wishbone ash which isn't trve at all



MeatSalad
November 30th 2012


16942 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

wishbone is faux progz as is strawbs, which im jammin right now

demigod!
November 30th 2012


49167 Comments

Album Rating: 3.0

im not jamming anything



wtf is wrong with me

Chortles
November 30th 2012


20280 Comments


damn dude fix now jam sweet tunes

Gwyn.
November 30th 2012


16981 Comments


kil urself for not jamming jammin afer jamming it

MeatSalad
November 30th 2012


16942 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

its jam time

Gwyn.
November 30th 2012


16981 Comments


alwayz

8bit
November 30th 2012


3316 Comments


NAWO JACK I WILL NOT.

MeatSalad
November 30th 2012


16942 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

jim tim



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy