Deftones Koi No Yokan
» Back to review

Comments:Add a Comment 
oltnabrick
February 11th 2013


31080 Comments


lotr is pretty great though

way better than this album

Digging: Drexciya - Neptune's Lair

demigod!
February 11th 2013


44715 Comments


the books and universe are cool yeah, fuk those movies though

Digging: Weezer - Everything Will Be Alright in the End

oltnabrick
February 11th 2013


31080 Comments


they look cool though

balazs
February 11th 2013


481 Comments

Album Rating: 3.0

Avatar looks cool too. Prometheus looks cool too. Wrath of the titans looks cool too to an extent. Got it?

oltnabrick
February 11th 2013


31080 Comments


"Avatar looks cool too. Prometheus looks cool too. Wrath of the titans looks cool too to an extent. Got it?"

fuk u

sixdegrees
February 11th 2013


17190 Comments


lol Avatar was such a bad movie.

Digging: yasumiyasumi - Tokyo Digital Love

balazs
February 11th 2013


481 Comments

Album Rating: 3.0

Avatar was a joke I couldn't laugh at

Chortles
February 11th 2013


17995 Comments


who would actually listen to deftones over watching lotr my god

Digging: Jacaszek - Treny

foxblood
February 11th 2013


6797 Comments

Album Rating: 3.0

yeah a truly pitiful thing avatar was

demigod!
February 11th 2013


44715 Comments


people with taste
and yeah lol avatar was lol

foxblood
February 11th 2013


6797 Comments

Album Rating: 3.0

my 3 is a tad embarrassing, may have to 1

Chortles
February 11th 2013


17995 Comments


Too bad this band sucks

sixdegrees
February 11th 2013


17190 Comments


they don't suck

they meh hard tho ;]

demigod!
February 11th 2013


44715 Comments


most of the time yeah

oltnabrick
February 11th 2013


31080 Comments


be more positive next time

Chortles
February 11th 2013


17995 Comments


Sorry just speaking truth

Gwyn.
February 11th 2013


15160 Comments


Sputnik hating on popular movies

I wanna b s edgy as u guise


(Though for the record, Avatar did suck)

demigod!
February 11th 2013


44715 Comments


i just dont think lotr is very good

sixdegrees
February 11th 2013


17190 Comments


you can't b as edgy as us sorry.

Chortles
February 11th 2013


17995 Comments


I'm a big lotr queefturd so

I do admit they're a lil long though but it's necessary to flesh out the story



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy