Deftones Koi No Yokan
» Back to review

Comments:Add a Comment 
sixdegrees
February 11th 2013


19817 Comments


they don't suck

they meh hard tho ;]

Digging: The Lassie Foundation - Pacifico

demigod!
February 11th 2013


47461 Comments

Album Rating: 3.0

most of the time yeah

oltnabrick
February 11th 2013


33912 Comments


be more positive next time

Digging: Wretched Excess - Anxiety Suite For Broken Speakers

Chortles
February 11th 2013


18584 Comments


Sorry just speaking truth

Gwyn.
February 11th 2013


16172 Comments


Sputnik hating on popular movies

I wanna b s edgy as u guise


(Though for the record, Avatar did suck)

demigod!
February 11th 2013


47461 Comments

Album Rating: 3.0

i just dont think lotr is very good

sixdegrees
February 11th 2013


19817 Comments


you can't b as edgy as us sorry.

Chortles
February 11th 2013


18584 Comments


I'm a big lotr queefturd so

I do admit they're a lil long though but it's necessary to flesh out the story

DrMaximus
February 11th 2013


11577 Comments


Avatar was lol worthy. I had to write an essay on it in science lmao.

sixdegrees
February 11th 2013


19817 Comments


wtf kind of assignment is that

oltnabrick
February 11th 2013


33912 Comments


i had to write an 4 page essay/review about a play at my college and i bashed it


best 4 pages of my life

Gwyn.
February 11th 2013


16172 Comments


"i just dont think lotr is very good"

That's fine but the way you approach comes off more as a rant towards people liking and their taste, which is further supported by bringing up "overrated" and "overhyped", as if their status matters

just focus on the fucking thing, who cares if people like them or not

ChopSuey
February 11th 2013


2473 Comments

Album Rating: 3.5

lol

Chortles
February 11th 2013


18584 Comments


Dude come on you have to know sputnikmovies is going to be just the same as sputnikmusic

Gwyn.
February 11th 2013


16172 Comments


Avatar was lol worthy. I had to write an essay on it in science lmao.


wut

demigod!
February 11th 2013


47461 Comments

Album Rating: 3.0

i mentioned a bit in the madvillainy thread why i dont like them (i think? maybe it was here) but yeah idk i just dont like them much lol. theyre fun to look at but as films bleh they dont do much for me

Gwyn.
February 11th 2013


16172 Comments



Dude come on you have to know sputnikmovies is going to be just the same as sputnikmusic


That's true I forgot where I was

DrMaximus
February 11th 2013


11577 Comments


My exact words when I found out about the assignment. ^ @ gwyn

oltnabrick
February 11th 2013


33912 Comments


i secretly like every album and movie

Gwyn.
February 11th 2013


16172 Comments


i mentioned a bit in the madvillainy thread why i dont like them (i think? maybe it was here) but yeah idk i just dont like them much lol. theyre fun to look at but as films bleh they dont do much for me


Eh I kinda over did it with that since I grew up with those movies so I'm pretty biased, but I can see why people wouldn't like 'em



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy