Deftones Koi No Yokan
» Back to review

Comments:Add a Comment 
DotEight
February 10th 2013



5476 Comments

Album Rating: 4.0

tl;dr

megadedhed
February 11th 2013



93 Comments

Album Rating: 3.0

Not gonna lie, this album is far less impressive now that its had four months to sink in...

Insurrection
Contributing Reviewer
February 11th 2013



20623 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Probably like a 4.5 now tbh. Havent heard in a while

Digging: Fallujah - The Flesh Prevails

Aids
Contributing Reviewer
February 11th 2013



23798 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

I really doubted it

oltnabrick
February 11th 2013



30080 Comments


lol maybe, i had higher hopes for this

Digging: Hello Kitty Suicide Club - ^_^

Insurrection
Contributing Reviewer
February 11th 2013



20623 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

I think they delivered. This is a lot better than DE thats for sure

oltnabrick
February 11th 2013



30080 Comments


my hopes were higher than just high hopes, they were higher hopes

FourthReich
February 11th 2013



17071 Comments

Album Rating: 4.0

agree with ins for once

Digging: Dot Hacker - How's Your Process? (Work)

YankeeDudel
February 11th 2013



9305 Comments

Album Rating: 4.0

kronos posting like most of us did our first day

then eventually fit in by calling everyone a gay cockass

Digging: Croatian Amor - Genitalia Garden

Conorman11
February 11th 2013



538 Comments

Album Rating: 3.5

damn, 5'd it.
Shit got real.

oltnabrick
February 11th 2013



30080 Comments


he has had this 5d for a while lol

Conorman11
February 11th 2013



538 Comments

Album Rating: 3.5

I haven't been paying too much attention to this thread, but not a 5.
Also, cool rating broseth

oltnabrick
February 11th 2013



30080 Comments


ye its a pre good rating, i like yours as well

Conorman11
February 11th 2013



538 Comments

Album Rating: 3.5

Everyone change your rating to 3.5 so you can be as cool as us 3.5 guys.
Do it.

Insurrection
Contributing Reviewer
February 11th 2013



20623 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

No thx

DrMaximus
February 11th 2013



8888 Comments


How's a 2.5 sound?

KILL
February 11th 2013



70543 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

wtf 5

Digging: Gal Costa - Gal Costa

oltnabrick
February 11th 2013



30080 Comments


freaking nuts

sixdegrees
February 11th 2013



16727 Comments


classic album

Digging: Ted Nugent - Shutup&jam!

DrMaximus
February 11th 2013



8888 Comments


A masterpiece



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy