Regina Spektor What We Saw from the Cheap Seats
» Back to review

Comments:Add a Comment 
XingKing
November 19th 2012


10948 Comments


I doubt there are many normal names there.

OmairSh
November 19th 2012


11917 Comments


Haha way to bring up an ooold convo. Viper lives in Israel? Thats news.

Digging: Nusrat Fateh Ali Khan - Mustt Mustt

Tyrael
November 19th 2012


20945 Comments


Lets blame him for invading gaza

Digging: Azealia Banks - Broke With Expensive Taste

Wolfhorde
November 19th 2012


13686 Comments


Agreed.

thelastsignal
November 19th 2012


1500 Comments


Awesome review man, pos'd. I love her stuff, make sure you check out her other albums. Haven't heard this yet, but I love her voice.

Digging: Achilles - Hospice

ViperAces
November 19th 2012


12485 Comments


Well we have lots of 70 y/o Aarons; honestly, this is an old guys name here;D

Atari
Contributing Reviewer
November 19th 2012


20063 Comments


thanks lastsignal. your thrice review ruled too I had somehow missed it haha

and yeah i'm gonna check out her other albums asap

Digging: Trophy Eyes - Mend, Move On

Havey
November 25th 2012


9754 Comments

Album Rating: 2.5

yeah love her

actual rating is 3 though but i have a bias towards females so

Cygnatti
November 25th 2012


21826 Comments


havey's too hetero to give this girl a 3/5 ;]

Digging: Autechre - Chiastic Slide

Havey
November 25th 2012


9754 Comments

Album Rating: 2.5

same

Atari
Contributing Reviewer
November 25th 2012


20063 Comments


I still have to hear her other albums

Havey
November 25th 2012


9754 Comments

Album Rating: 2.5

get on soviet kitsch fucking asap

Atari
Contributing Reviewer
November 25th 2012


20063 Comments


Will do and how in the hell was this flagged over sowings review?! I mean I'm flattered but his review is much better

someguest
November 25th 2012


21200 Comments


I'll tell you what you can't see from the cheap seats: cleveage.

Atari
Contributing Reviewer
November 25th 2012


20063 Comments


Lol true

Fieryfenderz
December 12th 2012


1477 Comments


If I really dig this, what older stuff of hers should I check out?


Atari
Contributing Reviewer
December 12th 2012


20063 Comments


Check out begin to hope and soviet kitsch next

Aids
Contributing Reviewer
December 13th 2012


23964 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

If you really dig this you'll like Far and Begin To Hope for sure. If you're feeling a little weird
though, check out Songs. Go for Soviet Kitsch if you're feelin halfway weird, quasi weird, vanilla
weird.

Digging: Taylor Swift - 1989

Wolfhorde
December 13th 2012


13686 Comments


"vanilla weird", best description of the average madness I've ever seen. 5/5

Aids
Contributing Reviewer
December 13th 2012


23964 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

"this slut rules."

ugh go away



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy