Deftones Koi No Yokan
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Tyrael
November 14th 2012


20974 Comments


nice work man

Cygnatti
November 14th 2012


22347 Comments


i dun like this band but your cool so def gonna pos

Digging: Jerry Lee Lewis - Live at the Star Club, Hamburg

Ignimbrite
November 14th 2012


5505 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Love the avatar, Cygnatti. Made me lol the first time I saw it.

scissorlocked
November 14th 2012


3511 Comments

Album Rating: 3.0

good review

listened to this for a couple of times - it's nice but those 4.5 are laughable

Digging: Low Roar - Low Roar

ti0n
November 14th 2012


1591 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

i wouldn't say they changed much, just doing their thing they are allways doing, but that's what we want right?

Digging: The Decemberists - What A Terrible World, What A Beautiful World

wacknizzle
November 14th 2012


13703 Comments


Good review someguest, pos'd ;)

i still need to hear more from this doe

Digging: Phobocosm - Deprived

Cygnatti
November 14th 2012


22347 Comments


"Love the avatar, Cygnatti. Made me lol the first time I saw it. "

:D

DotEight
November 14th 2012


5643 Comments

Album Rating: 4.0

I wish Chi Cheng would come back to form in my lifetime, then they'd be absolute Gods.

someguest
November 14th 2012


21390 Comments


I'm actually surprised you guys like this 'review'. Cheers.

Digging: Pet Shop Boys - Please

DotEight
November 14th 2012


5643 Comments

Album Rating: 4.0

Some you always do decent to great reviews, so cheers back.

Firestarter
November 15th 2012


278 Comments

Album Rating: 4.5

First listen - 3.5
Second listen - 4.0
Third to fifth listen - 4.5
Sixth listen...

Albums really growing on me. It annoys me when people dismiss an album after only a couple of listens. All my favourite albums took over five listens before I enjoyed them and many more before they become classics

Insurrection
Contributing Reviewer
November 15th 2012


21819 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

IM A FIRESTARTER

TERRIFIC FIRESTARTER

Digging: Todd Terje - It's Album Time

NightProwler
November 15th 2012


6608 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah, this is pretty good so far after a few listens. Gonna hold my rating for a few listenings more, though.

Digging: The Hotelier - It Never Goes Out

NightProwler
November 15th 2012


6608 Comments

Album Rating: 4.0

Lol, "pretty good" sounds like I'm gonna 3 or 3.5 it - at least a 4

Storm In A Teacup
November 15th 2012


13228 Comments

Album Rating: 3.5

2012 is killing the last decade or so.

NightProwler
November 15th 2012


6608 Comments

Album Rating: 4.0

Yep.

Storm In A Teacup
November 15th 2012


13228 Comments

Album Rating: 3.5

I don't know if we can get another year like this in 2013, but that would be epic!

ChuckyTruant
November 15th 2012


15725 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah this year started off a bit slow but holy shit.

Early 2013 should be fuckin awesome too

defjaw83
November 15th 2012


1776 Comments


Sorry man but I don't like this review. Sounds a bit creepy. Album rules, however

TBliss2
November 15th 2012


504 Comments

Album Rating: 4.5

Leathers could very easily become my favourite Deftones song.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy