Meshuggah Nothing
» Back to review

Comments:Add a Comment 
OmairSh
November 15th 2012


13536 Comments


Too late soul, far beyond redemption

Digging: John Adams - Harmonium

666Micrograms
November 16th 2012


923 Comments


I did the same a while back. I figured my tastes had changed significantly enough since I first joined to warrant a new account.

Glad I did cuz,
Niggas be given me much props for killin' corrupt cops with muthafuckin buckshots.

Pennywise_M
November 16th 2012


7455 Comments

Album Rating: 4.0

Haha, i used to have an account here since 2010 if im not mistaken. But i hardly ever used it, just rated like 100 something albums, made 100 something comments. that, in almost two years. Now im here for good.



666, that was awesome haha

thricearereallybad
March 20th 2013


119 Comments

Album Rating: 5.0

Correct rating

MO
March 20th 2013


20952 Comments

Album Rating: 5.0

m/

J0ckstrapsFTW
March 20th 2013


3676 Comments


great album m/

BigPleb
October 20th 2013


47303 Comments

Album Rating: 5.0

Fuck me, Glints Collide is so damn infectious.

Digging: Every Time I Die - Low Teens

Sunbather
October 20th 2013


11 Comments


Meh.

demigod!
October 20th 2013


48601 Comments


n
o
t
h
i
n
g

Digging: Darkthrone - Arctic Thunder

BigPleb
October 20th 2013


47303 Comments

Album Rating: 5.0

Rational Gaze is the ultimate bang your head song.

demigod!
October 20th 2013


48601 Comments


yea fav meshuggah track for sure

climactic
October 20th 2013


21907 Comments

Album Rating: 4.0

grooovy

Pennywise_M
October 20th 2013


7455 Comments

Album Rating: 4.0

dis junz



ahrder

Thor
October 20th 2013


10225 Comments

Album Rating: 5.0

their best

Thor
October 20th 2013


10225 Comments

Album Rating: 5.0

closed eye visuals all day every day

Pennywise_M
October 20th 2013


7455 Comments

Album Rating: 4.0

Nothing, Catch 33 and Koloss are the shit m/

InbredJed
October 20th 2013


6498 Comments

Album Rating: 4.0

might 5 this...

wacknizzle
October 20th 2013


14430 Comments

Album Rating: 4.0

Rational Gaze, dat boom boom

InbredJed
October 20th 2013


6498 Comments

Album Rating: 4.0

myanusexploxd

TheSonomaDude
January 19th 2016


4999 Comments

Album Rating: 3.0

Meshuggah aint really my thing but "Rational Gaze" is the jam



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy