Death Individual Thought Patterns
» Back to review

Comments:Add a Comment 
BigPleb
November 12th 2012


50974 Comments

Album Rating: 4.5

What a stupid comment haha

evilford
November 12th 2012


40509 Comments

Album Rating: 4.5

hox rox

Hawks
November 12th 2012


50131 Comments

Album Rating: 5.0

^^^^^^^

Digging: Cradle of Filth - Cryptoriana ? The Seductiveness of Decay

evilford
November 12th 2012


40509 Comments

Album Rating: 4.5

m//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

BlackLlama
November 12th 2012


2144 Comments

Album Rating: 4.5

I still like Human better, but that may just be nostalgia. Gonna bump this to a 4.5 though...



Also : as he is one of the greatest active Metal drummers there are



Reads very awkwardly.



Otherwise great review.

FrozenVain
November 12th 2012


2951 Comments

Album Rating: 4.5

TheMoreira! Bump that shit rating!



FrozenVain
November 12th 2012


2951 Comments

Album Rating: 4.5

oh and yeah you can have one my my poss I don't need em.

ViperAces
November 12th 2012


12570 Comments

Album Rating: 4.5

Thanks bros.

Too bad, finally I have 100 comments on a rev but 50 of them are about Metalcore/:

FrozenVain
November 12th 2012


2951 Comments

Album Rating: 4.5

Death isn't metalcore?

FrozenVain
November 12th 2012


2951 Comments

Album Rating: 4.5

Oh damn! I got things confused here. "Death" as in the band is not metalcore; however, "dying" is equal to metalcore.

FrozenVain
November 12th 2012


2951 Comments

Album Rating: 4.5

^funny

FrozenVain
November 12th 2012


2951 Comments

Album Rating: 4.5

Thanks

Pennywise_M
November 12th 2012


7458 Comments


Haha that was hilarious Frozen. Not for now, its still not that kind of good to me. Hey man Forgetting The Memories is listed as one of your fav bands.. Is that your way of being sarcastic? Cus its weird hahaha

Pennywise_M
November 12th 2012


7458 Comments


Hey lets get this thread in ViperAces shape.

Jealousy and Mentally Blind are probably the best tracks in here.

ViperAces
November 12th 2012


12570 Comments

Album Rating: 4.5

Killer tracks yea.

Shuyin
November 12th 2012


13048 Comments

Album Rating: 4.5

yea

ViperAces
November 12th 2012


12570 Comments

Album Rating: 4.5

aye

evilford
November 12th 2012


40509 Comments

Album Rating: 4.5

affirmatory

ViperAces
November 12th 2012


12570 Comments

Album Rating: 4.5

Ford you are the greatest Death fan after me;)

evilford
November 12th 2012


40509 Comments

Album Rating: 4.5

yay1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy