Climates What Means The Most
» Back to review

Comments:Add a Comment 
robslow
November 9th 2012



23 Comments


fuck off these 17 comments will be hard to get back fuck you and your nigger loving attitude im telling willie myself

Atari
Contributing Reviewer
November 9th 2012



19642 Comments


Lol

robslow
November 9th 2012



23 Comments


18 yay

Atari
Contributing Reviewer
November 9th 2012



19642 Comments


that takes dedication congratz on the big 1 8

robslow
November 9th 2012



23 Comments


ty

Trebor.
Contributing Reviewer
November 9th 2012



50062 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

sweet

Digging: Tiny Moving Parts - Pleasant Living

robslow
November 9th 2012



23 Comments


not sweet

chambered49
November 9th 2012



1727 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

did not like this at all gr8 review tho

menawati
Contributing Reviewer
November 9th 2012



15906 Comments


meh music, not meh review, pos

Digging: Nemrud - Journey of the Shaman

Trebor.
Contributing Reviewer
November 9th 2012



50062 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Thanks Stokes

Atari
Contributing Reviewer
November 9th 2012



19642 Comments


it's not shit pretty damn good

Trebor.
Contributing Reviewer
November 10th 2012



50062 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Well I like melodic hardcore a lot so

AlexanDerp
November 28th 2012



401 Comments


The vocalist looks like Brendan from Counterparts. The music sounds like Counterparts too. Good review.

oresttt
December 19th 2012



906 Comments


Saw them live supporting Counterparts. Performance was pretty good.
EP is cool.

Digging: Marasme - De llums i ombres

MuhNamesTyler
February 9th 2013



3839 Comments

Album Rating: 3.5

Yeah reminds me a lot of Counterparts. Haven't really given this a "good" listen yet but I'm sure I'm gonna love these guys

MuhNamesTyler
March 4th 2013



3839 Comments

Album Rating: 3.5

Can't say I'm crazy about the vocals but everything else is great

oresttt
March 4th 2013



906 Comments


Saw them again last night, they ruled. :]



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy