Being As An Ocean Dear G-d
» Back to review

Comments:Add a Comment 
PurpleDino
March 4th 2013


3167 Comments


I can dig this

oresttt
March 4th 2013


1090 Comments


Saw them yesterday. Singer and guitarist stagedived into the crowd and moshed with them.

PurpleDino
March 4th 2013


3167 Comments


just started listening to this but they're coming to London on the 23rd and the show only costs £5 so I'll probably go

Spluger
March 18th 2013


1201 Comments

Album Rating: 2.0

I dunno about this

Spec
March 28th 2013


29187 Comments


This is pretty interesting.

Spec
March 28th 2013


29187 Comments


This Loneliness Wont Be The Death Of Me is definitely the standout track for me.

haydenslame
April 12th 2013


352 Comments

Album Rating: 2.0

this band literally came out of fucking nowhere to me.

i really only like the spoken word parts of their songs. Not really into anything else.

oltnabrick
April 16th 2013


33923 Comments


OMG WOW SUP

Digging: Wretched Excess - Anxiety Suite For Broken Speakers

titlefightmeirl
May 16th 2013


659 Comments


This band is so overrated. lol @ comparing them to defeater

NeoSpaz
May 16th 2013


4526 Comments

Album Rating: 3.0

god.



There. I said it

taxidermist
May 16th 2013


7218 Comments

Album Rating: 2.5 | Sound Off

shUt UP B1tch!!1!1!1 FIGHT ME IRL BRO.

taxidermist
May 16th 2013


7218 Comments

Album Rating: 2.5 | Sound Off

TITLE FIGHT ME!

NeoSpaz
May 16th 2013


4526 Comments

Album Rating: 3.0

wot br0

titlefightmeirl
May 16th 2013


659 Comments


lol

NeoSpaz
May 16th 2013


4526 Comments

Album Rating: 3.0

oh my god

TomAkaVeto
July 22nd 2013


1798 Comments

Album Rating: 3.0

The thing is that this band isn't bad, but they aren't incredible either. They somehow found their way into a little niche of kids who like shitty posthardcore and normally don't listen to much other than shit full of breakdowns. So, those kids hear this band (which still has some breakdowns) and they're like "OMG what is this amazingly creative and inspired music?! This band must be the best and most original band evarrrr!!!" Basically they got popular for being a slighty better-than-average posthardcore band that pulls a lot of influences from superior bands that most kids have never heard of.

MMX
August 5th 2013


4990 Comments

Album Rating: 2.5

pretty much, also friends convinced me to listen to this again and immediately regretted it

oltnabrick
August 5th 2013


33923 Comments


dam a TomAkaVeto sighting

Butkuiss
August 20th 2013


4414 Comments


So overproduced. The more I hear this the more it sounds like brocore Envy/PBTT

Digging: Soul Coughing - El Oso

CrimsonLies
September 22nd 2013


2245 Comments


Heard a song on youtube when a few months ago. It had its moments but a little too mediocre. May check it out though

Digging: Mare Cognitum - Phobos Monolith



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy