Kendrick Lamar good kid, m.A.A.d city
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Buzzkillr
October 25th 2013


1541 Comments

Album Rating: 3.5

his voice was off, nervous or some shit

oltnabrick
October 25th 2013


31531 Comments


probably because hes never been on tv

Digging: Popol Vuh - Nosferatu

Buzzkillr
October 25th 2013


1541 Comments

Album Rating: 3.5

yeah, I guess. kinda sad that even when they weren't on their top game, they still had the best cypher by far. even that unofficial Progressive Era cypher was dusty af. them ny niggaz so thirsty for relevance when they got none.

chitownflip
October 25th 2013


173 Comments

Album Rating: 4.0

Jay Rock always goes hard on feats but can never make a good solo

guitarded_chuck
October 25th 2013


3306 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

"i know its late but kendricks cypher at the BET awards sucked"

wut

demigod!
October 25th 2013


45250 Comments

Album Rating: 4.0

aint nobody wanna hear yo ass!

Digging: Black Sabbath - Master of Reality

Hep Kat
October 25th 2013


15362 Comments

Album Rating: 3.5

budden was best but overall cyphers sucked this year

Digging: Burning Kitchen - Many Wonder About the Meaning of Life

guitarded_chuck
October 25th 2013


3306 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

kendrick killed it

oltna's a tde hata

Buzzkillr
October 25th 2013


1541 Comments

Album Rating: 3.5

wut
"I kick ass and then kick knowledge", "I'm the master that masturbated on your favorite emcee", "Hold up, wait a minute
Your career ain't shit unless you got some Kendrick in it", etc.

guitarded_chuck
October 25th 2013


3306 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

yeah it's a freestyle

demigod!
October 25th 2013


45250 Comments

Album Rating: 4.0

the recipe is so damn catchy

robertsona
Staff Reviewer
October 25th 2013


15080 Comments


u can see me in atlanta (WAH WAH WUH WAH WUH)

GnarlyShillelagh
Staff Reviewer
October 25th 2013


6201 Comments

Album Rating: 4.2 | Sound Off

yeah it's a freestyle


uhhh are you being serious right now

guitarded_chuck
October 25th 2013


3306 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhyeh

Phlegm
October 25th 2013


5549 Comments


bronsilinio definitely was best

Digging: Raresh - Fabric 78

Emyay
October 25th 2013


6010 Comments

Album Rating: 4.0

the cyphers are never freestyles

GnarlyShillelagh
Staff Reviewer
October 25th 2013


6201 Comments

Album Rating: 4.2 | Sound Off

is this the first year that you watched the cyphers or something?

GnarlyShillelagh
Staff Reviewer
October 25th 2013


6201 Comments

Album Rating: 4.2 | Sound Off

@dude on the last page who thinks the cyphers are freestyled

ShadowRemains
October 25th 2013


21540 Comments

Album Rating: 4.0

the recipe is so damn catchy


fucking dope song in the car

chitownflip
October 25th 2013


173 Comments

Album Rating: 4.0

Buck buck bick bick that's a gun homie!



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy