The Mountain Goats Transcendental Youth
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Trebor.
Contributing Reviewer
April 7th 2013


50960 Comments

Album Rating: 4.0

Diaz Brothers goes so hard

Digging: Friendzone - Collection 1

Keyblade
April 7th 2013


15423 Comments


MEEERCY FOR THE DIAZ BROTHERSSSSS

Digging: Sofia Gubaidulina - Chamber Music With Double Bass

ABjordanMM
April 8th 2013


1453 Comments

Album Rating: 4.5

Lolz

Keyblade
April 8th 2013


15423 Comments


wait wtf happened to my 4 rating for this

ABjordanMM
April 8th 2013


1453 Comments

Album Rating: 4.5

Make it a 5 and we'll call it even

Keyblade
April 8th 2013


15423 Comments


maybe a 4.5 in time

ABjordanMM
April 8th 2013


1453 Comments

Album Rating: 4.5

fair enough. Haven't listened to this in awhile. probably should.

Atari
Contributing Reviewer
April 8th 2013


20158 Comments


speaking of good folk...

Digging: Johann Sebastian Bach - Brandenburg Concerto No. 5 in D major, BWV 1050

ABjordanMM
April 8th 2013


1453 Comments

Album Rating: 4.5

haha love this album.

Atari
Contributing Reviewer
April 8th 2013


20158 Comments


just discovered this band the other day actually. you might like the smith street band or wil wagner if you like punk/folk

ABjordanMM
April 8th 2013


1453 Comments

Album Rating: 4.5

Alright I'll make sure to check em out.

Atari
Contributing Reviewer
April 8th 2013


20158 Comments


cool by the way wil wagner is the vocalist for the smith street band so that's why they sould so similar ;)

Aids
Contributing Reviewer
April 8th 2013


24098 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

John Darnielle > though



Digging: Mitski - bury me at makeout creek

Iluvatar
Staff Reviewer
April 8th 2013


16089 Comments


idk man wil wagner is pretty much the best person ever

Aids
Contributing Reviewer
April 8th 2013


24098 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

John Darnielle is my best person ever so it seems we have reached an impasse

Aids
Contributing Reviewer
April 8th 2013


24098 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

word

I'm not just being a whore for his music though, to be clear (I mean, I am a whore for his music), but he's my favourite person because of the way he lives his life and the things that be believes in. Not implying you like Karin just for her music I just wanted to make sure people didn't think I was just going omg teh mountain goats

Tyrael
April 8th 2013


20971 Comments


You seem to be a whore for a lot of people's music Adrian

no offense

Aids
Contributing Reviewer
April 8th 2013


24098 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

"no offense"

none taken, I don't think it's a negative thing how passionate I am about certain bands

"yeah its the same for me with karin"

word, I figured

Aids
Contributing Reviewer
April 8th 2013


24098 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

I have an hour and a half to kill before the hockey game so I'm gonna go longboard and listen to Shaking the Habitual finally. I expect amazing-ness!!

barcafan21
April 11th 2013


1925 Comments

Album Rating: 4.5

this is sooooo goood ahhhhh

im now like 100% tmg fanboy



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy