In Fear and Faith In Fear and Faith
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Dimitri1033
October 19th 2012



33 Comments


album is definitely a grower, shines when compared to rise's other recent endeavors.

fractured
October 19th 2012



365 Comments


This reminds me of TOCS Underoath, some of the songs sound very similar. It's not bad, this band appears to have some talent.

ChuckyTruant
October 19th 2012



15707 Comments

Album Rating: 3.5

hmm. they seem to be making good use of keyboards actually. but this band always has

Digging: Fallujah - The Flesh Prevails

AtomicShane
October 19th 2012



1756 Comments


i still like the old stuff more

ChuckyTruant
October 19th 2012



15707 Comments

Album Rating: 3.5

hmmmmmmmmmmmmmmm

sspedding
October 19th 2012



4751 Comments

Album Rating: 3.0

Your World On Fire is still better but this is good.

Spec
October 19th 2012



27054 Comments


3.5 maybe.

ChuckyTruant
October 19th 2012



15707 Comments

Album Rating: 3.5

im diggin this

ChuckyTruant
October 19th 2012



15707 Comments

Album Rating: 3.5

and ok gotcha

Spec
October 19th 2012



27054 Comments


Still not sure. Hope it doesn't get old!

ChuckyTruant
October 19th 2012



15707 Comments

Album Rating: 3.5

yeah same. I'm considering buying this

MalleusMaleficarum
October 19th 2012



13784 Comments


lol

ChuckyTruant
October 19th 2012



15707 Comments

Album Rating: 3.5

Sup dude

wacknizzle
October 19th 2012



12619 Comments


Is this good?

Digging: Systems - Ghost Medicine

ChuckyTruant
October 19th 2012



15707 Comments

Album Rating: 3.5

Yeah it seems pretty damn good to me. I doubt you would like it though man

wacknizzle
October 19th 2012



12619 Comments


Oh, I mean I like post-hardcore if it isn't focused on breakdowns. Pretty much other than Underoath.

sspedding
October 19th 2012



4751 Comments

Album Rating: 3.0

its better than i expected


ChuckyTruant
October 19th 2012



15707 Comments

Album Rating: 3.5

This isn't focused on breakdowns. It's quite operatic sounding if you ask me.

wacknizzle
October 19th 2012



12619 Comments


cool, ill give it a go then.

ChuckyTruant
October 19th 2012



15707 Comments

Album Rating: 3.5

Cool, I love these cleans

full homo



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy