Anthrax Among the Living
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Atari
Contributing Reviewer
October 8th 2012


20158 Comments

Album Rating: 3.5

yeah, but they are both cool for their age.

Digging: Johann Sebastian Bach - Brandenburg Concerto No. 5 in D major, BWV 1050

XingKing
October 8th 2012


11078 Comments

Album Rating: 4.0

I had no idea you lived in the UK. Being able to move out at the age of 16 is insane to me. Most 16 year olds are fucking retarded and not even capable of rationale thought. Good on you for breaking the mold.

Calc
October 8th 2012


12366 Comments


2500 albums? moving is gonna suck....I'll go on my CD buying spree when I move into my permanent house. Which now that i think about it won't happen for like 23 years. fuk.

ViperAces
October 8th 2012


12504 Comments


Dude sekeltor this is pretty cool. But how are you in college in 17? Over here we start college in 21. (We do have to go to the army for 3 years though).

BlackLlama
October 8th 2012


1706 Comments

Album Rating: 4.5

Wow, I'm 34... started with my first concert at 8 (Powerslave tour with my cousins) and my first ep record the same year (Black Sabbath - Iron Man). I can still remember sitting in my parents basement trying to get the other kids I hung around with to stop talking about Michel Jackson and learn the words to Iron Man.....

I listen to a ton of different music, but metal is and always will be home.

Atari
Contributing Reviewer
October 8th 2012


20158 Comments

Album Rating: 3.5

@BlackLlama, damn didn't know anyone that old was even on this site.

BlackLlama
October 8th 2012


1706 Comments

Album Rating: 4.5

Also, I converted from CD to digital about 3 years ago. When I sold off my tape/cd/vinyl collection it was over 10k pieces. I kept some items that were too personally valuable to sell. My original copy of Death - Human on tape, my autographed Overkill - Fuck you Vinyl and a few others. Now I have a fucking server full of tunes, was over 1.5TB at last check....

evilford
October 8th 2012


22987 Comments


"damn you're old bro" lol...

thenotrap is 35, he's a cool dude too

ViperAces
October 8th 2012


12504 Comments


Fuck. You probably learn harder than us though.

BlackLlama
October 8th 2012


1706 Comments

Album Rating: 4.5

@BlackLlama, damn didn't know anyone that old was even on this site.

It's hard to find quality people to talk about music with. Most of the piss-pants from my generation are too busy telling me how much I need to listen to indie bands and that all Metal died in the mid 90's. Fuck em, I still like shitty death core, bad hair metal, death, grind... I've grown up, doesn't mean my musical tastes have to :D

Atari
Contributing Reviewer
October 8th 2012


20158 Comments

Album Rating: 3.5

agreed notrap is cool didn't realize he was that old either. Yay now I don't feel so old. @blackllama, I like all sorts of music so you can always talk to me lol.

XingKing
October 8th 2012


11078 Comments

Album Rating: 4.0

im not too sure about american school systems. somebody help me out a little :P


You graduate around 17 or 18 and then go to college for (on average) four years.

Over here we start college in 21.


Holy shit, that sucks. You would be graduating college and starting your awful adult life at that age in the US.

ViperAces
October 8th 2012


12504 Comments


There are some scholarship though. Not getting any of them.

Atari
Contributing Reviewer
October 8th 2012


20158 Comments

Album Rating: 3.5

I never even finished college didn't know what I wanted to study

BlackLlama
October 8th 2012


1706 Comments

Album Rating: 4.5

I work a white color job and have my masters in computer science. Currently going BACK to school now for my masters in business.

Have to love it though, I'm at my desk right now (working from home today) wearing a cannibal corpse shirt. I still rock the long hair look... until I start loosing it. No 'Pickles" the drummer skullett here.....

ViperAces
October 8th 2012


12504 Comments


Everybody is so big here with a job and degree and all.

Atari
Contributing Reviewer
October 8th 2012


20158 Comments

Album Rating: 3.5

@viper, enjoy it while you can.

evilford
October 8th 2012


22987 Comments


"I work a white color job"


lmao....uh....

BlackLlama
October 8th 2012


1706 Comments

Album Rating: 4.5

About the only way I can phrase it lol

XingKing
October 8th 2012


11078 Comments

Album Rating: 4.0

http://www.youtube.com/watch?v=QRIG44wdizE



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy