John Mayer Born and Raised
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Minus.
February 9th 2013


2680 Comments


I'm not really a fan of the album title

tommygun
February 9th 2013


25413 Comments


yeah it's not great but the song of the same name is really good

Minus.
February 9th 2013


2680 Comments


I think he could have taken a little more time and thought of less cliche' album title. Looking forward to hearing this though.

Minus.
February 9th 2013


2680 Comments


OK. I am behind on music right now. there are about 5 albums that have came out this month that I havent listened to yet.

tommygun
February 9th 2013


25413 Comments


NO I'M NOT TRYINA STEAL NO LOVE AWAY FROM NO ONE MAN

tommygun
February 9th 2013


25413 Comments


dude minus this came out nearly a year ago haha

Minus.
February 9th 2013


2680 Comments


Yeah I know...I was just saying in general that I need to catch up on music. I'm quite aware when this came out.

tommygun
February 9th 2013


25413 Comments


dude I know the feeling, the list of stuff I still gotta hear is ridiculously long

foxxxythnksustnk
February 19th 2013


2132 Comments


didnt even kno u wrote reviews man lol im chckin out continuum right now it is qt

tommygun
February 19th 2013


25413 Comments


I write some shitty reviews every now n then when inspiration strikes yeah but I should prob leave it the pros

dude continuum rules I mean all jm's jams are pretty gay but they're a mad guilty pleasure for me

foxxxythnksustnk
February 19th 2013


2132 Comments


i liked continuum actually just finished it a few minutes ago im on this now track 2 this one is looking like its more fleshed out might dig it harder but right now theyre both bg music so we'll see but yea im diggin em not rly feelin guilty either

foxxxythnksustnk
February 19th 2013


2132 Comments


'This is made possible by the fact that he is a deceptively talented lyricist, in that he says precisely what he means to without pretence or crypticism while simultaneously avoiding fluff and cliché – not an easy thing to do.'
gr8 review

tommygun
February 19th 2013


25413 Comments


sweet man yeah I mean I don't actually feel guilty I just don't really bring him up when talkin music with people cos they look at me weird

yeah his jams are good background music for sure

thanks for the compliment man it warmed my heart

foxxxythnksustnk
February 19th 2013


2132 Comments


u should review more man start with dinosaur jr - without a sound it doesnt have a review yet ill give u 5 american dollars

tommygun
February 19th 2013


25413 Comments


haha i'll have to ham it a few times but sure why not give me a couple of weeks though

you can keep yr money american dollars are no good to me man

tommygun
February 19th 2013


25413 Comments


you should write some more stuff too man that godspeed review was pure poetry

foxxxythnksustnk
February 19th 2013


2132 Comments


thx bro i rly appreciate it ♥

i want to sit down and write a serious review one day but i dnt have much time lately

Ecnalzen
March 30th 2013


6825 Comments


Been thinking about checking this out. I really liked Continuum and have heard a few things from Heavier Things that were cool.

Cipieron
March 31st 2013


3508 Comments

Album Rating: 4.0

this isn't as good as Continuum, but better than Battle Studies.. check it out

spartanawasp
August 22nd 2013


303 Comments


Is it me or does the cover look a little bit like P!atD's Pretty. Odd.?



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy