Between the Buried and Me The Parallax II: Future Sequence
» Back to review

Comments:Add a Comment 
DrMaximus
January 2nd 2013


9307 Comments


Album is a grower for sure

ViperAces
January 2nd 2013


12430 Comments


im not really sure that was a burn flutter

DrMaximus
January 2nd 2013


9307 Comments


I can ring doorbells with my horse long schlong.

Emyay
January 2nd 2013


5955 Comments

Album Rating: 3.5

i can ring doorbells with my normal sized schlong.

i'm tall like that

ViperAces
January 2nd 2013


12430 Comments


you could say its like his cock
it grows but it never tops 2.5

sixdegrees
January 2nd 2013


17111 Comments


lol

Digging: School Food Punishment - Air Feel, Color Swim

DrMaximus
January 2nd 2013


9307 Comments


May you be struck by my dick!

oltnabrick
January 2nd 2013


30866 Comments


this band has sounded exactly the same since 2007

Digging: Kane West - Western Beats

ViperAces
January 2nd 2013


12430 Comments


make that 2002

stabbler
January 2nd 2013


1415 Comments

Album Rating: 4.5

unlike deftones of course

sixdegrees
January 2nd 2013


17111 Comments


whoa wait who said anything about deftones

sixdegrees
January 2nd 2013


17111 Comments


wtf kind of comparison is that

DrMaximus
January 2nd 2013


9307 Comments


Deftones vs Between The Buried And Me

sixdegrees
January 2nd 2013


17111 Comments


no matter who wins we all lose

DrMaximus
January 2nd 2013


9307 Comments


haha, I'd choose BTBAM

oltnabrick
January 2nd 2013


30866 Comments


the first 2 albums sounded different. prolly just the production tho

TheMoreira
January 2nd 2013


7177 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah and why would you want to ring doorbells with your cock?

Cuz here in Portugal we have a practice of banging our cocks on the dining table when we arrive home.
Just to inform of our presence.

Yazz_Flute
January 2nd 2013


18783 Comments

Album Rating: 3.5

The chorus in Lay Your Ghosts to Rest is so well-executed.

Digging: Battles - Mirrored

RetroSpective
January 2nd 2013


822 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah the chorus is amazing, I love the melody at 1:29 also.

DrMaximus
January 2nd 2013


9307 Comments


lol Moreira, and yeah that song is amazing. One of their best.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy