All Time Low Don't Panic
» Back to review

Comments:Add a Comment 
camaraderie
October 4th 2012



988 Comments

Album Rating: 1.5 | Sound Off

yeah

LifeAsAChipmunk
October 4th 2012



4854 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

well yeah but in a different sense, like towards or against someone personally.

Calc
October 4th 2012



10903 Comments

Album Rating: 3.5

vedy nice I like-a sex..

Knott-
Emeritus
October 4th 2012



10194 Comments


oh sweet there are actual guitars on this

first two songs are still pretty meh though

Atari
Contributing Reviewer
October 4th 2012



18639 Comments


I actually like the first 5 songs I won't be skipping them that's for sure

Digging: Somos - Temple of Plenty

Knott-
Emeritus
October 4th 2012



10194 Comments


Thrid song is better but now I put Hostage Calm on so oh well at least we'll always have Six Feet Under The Stars and Weightless

Atari
Contributing Reviewer
October 5th 2012



18639 Comments


Damn

simonpettersen
October 5th 2012



272 Comments

Album Rating: 3.5

If they released the first 4 tracks as an EP.. dayum, it would be a good EP.

Atari
Contributing Reviewer
October 5th 2012



18639 Comments


indeed. there are other good songs though. u like the last track?

SgtPepper
Staff Reviewer
October 5th 2012



4339 Comments


This isn't my kind of music, but the review was very good.
Have a POS, atari.

Atari
Contributing Reviewer
October 5th 2012



18639 Comments


Thanks paperback

Trebor.
Contributing Reviewer
October 5th 2012



48581 Comments


You're at an all time high with your reviewing!

Digging: Banner Pilot - Souvenir

Atari
Contributing Reviewer
October 5th 2012



18639 Comments


Lol thanks man

Calc
October 5th 2012



10903 Comments

Album Rating: 3.5

"You're the snake hidden in my daffodils, when I'm picking flowers..."

"That's just my life these days, why can't you just be happy for me??"

Atari
Contributing Reviewer
October 5th 2012



18639 Comments


Lol those are some of the cheesiest lyrics on the album

Atari
Contributing Reviewer
October 5th 2012



18639 Comments


I'm engaged I'm good thanks tho lol

Calc
October 5th 2012



10903 Comments

Album Rating: 3.5

and that's totally my aim here sooo " EYYYYYEE dont wanna say goodniiiight. She comes alive! When we're together, why can't thursday last forever?"

Atari
Contributing Reviewer
October 5th 2012



18639 Comments


Lmao

breakingthefragile
October 7th 2012



2935 Comments


I just said this on andcas's review, but I'm gonna say it on your review too just so I'm sure you know as well, I just finished listening to this album, and I think that both you and andcas fucking NAILED IT in each of your reviews. Great job guys.

Digging: Adrian Younge - Black Dynamite (Original Motion Picture Score)

Atari
Contributing Reviewer
October 7th 2012



18639 Comments


Hehe thanks man I appreciate it



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy