Radiohead OK Computer
» Back to review

Comments:Add a Comment 
chambered49
October 4th 2012



1727 Comments

Album Rating: 5.0

bestest album

johnnyblaze
October 4th 2012



2603 Comments

Album Rating: 5.0

5 party up in here.

DarthMann
October 4th 2012



13815 Comments


shit

ZackSh33
October 4th 2012



288 Comments

Album Rating: 5.0

Great album. Great, concise review. Wow.

Also "the force is strong with this one."

SaneTBP
October 4th 2012



1689 Comments


why do u have this 5d then I am confused

Digging: Autechre - Tri Repetae

cagedbutterfly
October 4th 2012



226 Comments

Album Rating: 5.0

Does nobody like "let down"??

DarkSideOfLucca
October 4th 2012



3273 Comments

Album Rating: 4.0

Let Down rules. I don't listen to this album too much though, usually too busy listening to Kid A/Amnesiac/etc

chambered49
October 4th 2012



1727 Comments

Album Rating: 5.0

holy fuck dude plz get your 4 out of here now please thank you

Ethics
October 4th 2012



4112 Comments

Album Rating: 5.0

for reals

KILL
October 4th 2012



71482 Comments

Album Rating: 4.5

listening to amnesiac over this lol

Digging: Invisible - El jardin de los presentes

Youtellme
October 4th 2012



1351 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

listening to amnesiac over this lol (2)

Ethics
October 4th 2012



4112 Comments

Album Rating: 5.0

http://youtu.be/JLrCGgA0bEY

SaneTBP
October 4th 2012



1689 Comments


amnesiac kinda sux

Trebor.
Contributing Reviewer
October 4th 2012



50114 Comments

Album Rating: 5.0

nah it rules. Man I never listen to Radiohead anymore

Digging: Tiny Moving Parts - Pleasant Living

Ethics
October 4th 2012



4112 Comments

Album Rating: 5.0

all of their songs are amazing
all of them!

KILL
October 4th 2012



71482 Comments

Album Rating: 4.5

hm

MikeC26
October 4th 2012



3172 Comments

Album Rating: 5.0

5/5 all day

Rev
October 4th 2012



9409 Comments

Album Rating: 3.5

sup 5 guys

chambered49
October 4th 2012



1727 Comments

Album Rating: 5.0

FUCKING GASP

Rev
October 4th 2012



9409 Comments

Album Rating: 3.5

hi sam



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy