Heathen Victims of Deception
» Back to review

Comments:Add a Comment 
ThunderNeutral21
October 3rd 2012


3864 Comments

Album Rating: 3.0

kill sorry it doesnt rock hard for me without feeling generic as fuck

Insurrection
Contributing Reviewer
October 3rd 2012


21452 Comments

Album Rating: 4.5

you are the worst [2]

Digging: Aspherium - The Fall of Therenia

KILL
October 3rd 2012


71957 Comments

Album Rating: 5.0

its not generic though the riffs fuckin rule and the neoclassical leads holy fuck best ever and the drumz wow 5/5 already then the vocals OMFG

Digging: Exodus - Blood In, Blood Out

MeatSalad
October 3rd 2012


14627 Comments

Album Rating: 4.0

Man I hate when you leave water sitting and it tastes like shit when you drink it

Digging: Flying Lotus - You're Dead!

KILL
October 3rd 2012


71957 Comments

Album Rating: 5.0

dude as soon as water has bubbles in it throw that shit away

MeatSalad
October 3rd 2012


14627 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah it's got flakes floating in it too, no wonder it tastes funny

evilford
October 3rd 2012


22797 Comments

Album Rating: 5.0

Pos'd rules prob gonna 5 this one day

Digging: Burial (NL) - Relinquished Souls

RosaParks
October 3rd 2012


14924 Comments

Album Rating: 4.5

dude nice review agreed

KILL
October 3rd 2012


71957 Comments

Album Rating: 5.0

didnt say fag once are you proud of me (^ー^)ノ

RosaParks
October 3rd 2012


14924 Comments

Album Rating: 4.5

yeah you rule dude lets have a heterosexual man hug

KILL
October 3rd 2012


71957 Comments

Album Rating: 5.0

sweet shall i put my cock away first

Friday13th
October 3rd 2012


2547 Comments

Album Rating: 4.0

@ThunderNeutral21 valid argument but taken to the extreme. Wouldn't put this on the same genre defining status as Ride the Lightning, Reign in Blood, or Rust in Peace. Still some of the best virtually unknown thrash. Pos'd the review.

Digging: Donovan - A Gift From A Flower To A Garden

KILL
October 3rd 2012


71957 Comments

Album Rating: 5.0

who cares maybe it didnt define anything but its more solid than both rtl and rib, bitchez

SgtPepper
Staff Reviewer
October 4th 2012


4442 Comments


Enjoyed the review, man. POS'd. Might have to spin this tonight. It's been a long day, I could use something heavy and mean.

MTObsidian
October 4th 2012


118 Comments


A review by Kill? Must pos.

ViralOblivion
October 4th 2012


7679 Comments


Good review getting this now pos'd

NightProwler
October 4th 2012


6409 Comments


Good review, I've gotta check this out

Digging: RVIVR - The Beauty Between

ViperAces
October 4th 2012


12466 Comments


Awesome album. I love your serious revs KILL.

JamieTwort
Contributing Reviewer
October 4th 2012


20987 Comments

Album Rating: 5.0

Great review. Best album ever.

KILL
October 4th 2012


71957 Comments

Album Rating: 5.0

will you plz 5 it and get it over with omg



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy